čtvrtek 22. března 2018

Jak na hebké rty

Ahoj všichni,

znáte to, chcete si nanést svoji oblíbenou rtěnku a ona Vám na rtech udělá prapodivnou krustu. Tak jí odlíčíte a musíte se spokojit jen s balzámem. Ať už v zimě nebo v létě u vody, rty, jakožto citlivá a náchylná část obličeje, dostávají pořádně zabrat. To se holt projevuje suchou a popraskanou kůžičkou, na které rtěnky nevypadají dobře. No jo, ale co s tím?

Jedna možnost je zkoušet jeden balzám za druhým a čekat. Tato varianta mě už upřímně omrzela, ale pokud byste chtěli pár tipů na dobré pečující produkty na rty, zanechte mi dole koment, ať vím, že by Vás to zajímalo. Druhá možnost je použít před nanesením rtěnky scrub na rty. O jednom Vám v následujících řádcích povím něco víc.



Scrub na rty Santa Baby od Lushe jsem dostala k posledním Vánocům, jak už asi víte z článku ZDE. Proč právě ten od Lushe? Bylo mi na něm hned sympatické, že je jedlý. Nevím, jestli jste to nějak zkoumali, ale většina scrubů se nemůže slízat, ale musí se ze rtů smýt vodou (případně setřít kapesníčkem).


Už v kalíšku voní hezky sladce - to já ráda! Na stránkách Lushe se píše, že voní jako cherry kola. No, možné to je, já to takhle nepoznám, ale důležité je, že je to hezká vůně. :-) Možná proto, aby se scrub mohl ze rtů slízat, není vůbec mazlavý. Ba naopak, je to takový hrubý píseček. A v souvislosti s tím Vás musím varovat před opadáváním. Jestli si nějaký lip scrub od Lushe pořídíte, je dobré si ho nanášet nad umyvadlem (ubrouskem atd.), jinak budete mít doma čurbes. :-D


Přestože tomu konzistence neodpovídá lip scrub Santa Baby obsahuje jojobový a kokosový olej a mimo jiné také extrakt z višní a datlí.

Dalším důvodem, proč jsem zvolila Lush je ten, že značka netestuje své produkty na zvířatech. Už to stojí za podporu. Mělo by se to takovými značkami jen hemžit. Ta nevinná stvoření si nezaslouží trpět.


Myslím, že ať vyzkoušíte jakýkoliv lip scrub či peeling, už se bez něj neobejdete. Je to totiž návykové! A to bez přehánění. Přijde mi, že když tuto proceduru ráno vynechám, rty poměrně rychle začnou vypadat nic moc. Já na tohle celkem trpím, tak jsem ráda, že si můžu něčím pomoct, a jsem ochotná si scruby kupovat celý život.

Koupím se znovu nějaký scrub od Lushe? Ano! Zkusím i nějaký od jiné značky? Rozhodně! A všem věčným "sušenkám" doporučuji něco takového vyzkoušet. Proč bychom si měly, dámy, odpírat rtěnky, když na ně zrovna máme náladu a hodí se nám k outfitu, a nebo vypadat, že se neumíme namalovat?

Budu ráda, když mi napíšete Vaše zkušenosti s lip scruby a také jestli by vás zajímal článek zaměřený na mé oblíbené balzámy na rty.

Mějte se famfárově!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky