neděle 4. března 2018

Recenze: Sérum Elixir Jeunesse od Yves Rocher

Ahoj všichni,

po dlouhé době si dnes dáme recenzi, a to na pečující kosmetický produkt od Yves Rocher. Sérum Elixir Jeunesse a celkově tato řada produktů mě velice zaujala. Je to takový můstek mezi kosmetikou pro mladistvé a tou pro zralou pleť, navíc je perfektní volbou pro každodenní použití ve městě (níže se dozvíte proč).


Sérum s dvojím účinkem Elixir Jeunesse proti stárnutí pleti obsahuje extra koncentrovaný výtažek z aphloie*, který podporuje revitalizaci pleti a chrání ji před vnějšími vlivy. Má se aplikovat na dobře vyčištěnou pleť obličeje 2x denně. Již po prvním měsíci má být pleť hladší, jemnější a viditelně rozjasněná.

*rostlina pocházející z náhorních plošin Madagaskaru, dokáže zcela obnovit svoji kůru a koncentrovat uvnitř listů molekuly, které ji účinně chrání před škodlivými vlivy vnějšího prostředí (zdroj: yves-rocher.cz)

Sérum Elixir Jeunesse 30 ml - 799 Kč
kapátkový aplikátor



Postřehy z několikatýdenního používání



  • Sérum se ihned krásně vpíjí do pleti a nezanechává mastný film.
  • Balení s kapátkem mě baví a nutí mě tak přípravek používat pravidelně.
  • Nesupluje krém, ale představuje péči navíc, takovou ochrannou bariéru proti okolním vlivům. Vzhledem k tomu, kudy chodím do práce, jsem za to velice ráda. Mám hned lepší pocit, když vím, že svoji pleť chráním před tím hnusným ovzduším.
  • S aplikací séra do pleti napumpuji trochu života, takže určité zjemnění a rozjasnění je vidět, ale není to nic markantního.
  • 30 ml je poměrně málo, protože to rychle ubývá, ale je to naprosto běžné množství.
  • Vůně séra není nic krásného, ale zároveň není moc výrazná a vyloženě nepříjemná.

Doporučuji se zaregistrovat a získat tak členskou kartičku, protože pak Vám budou pravidelně chodit letáčky se slevami. Já díky tomu kupovala sérum za necelých 500 Kč a k tomu pár dárečků.

příklad dárku k nákupu - oční krém Elixir Jeunesse
detail aplikátoru očního krému
K nákupu séra a díky letáčku jsem dostala zdarma oční krém ze stejné řady v hodnotě okolo 400 Kč.  Ten je také příjemný na pleti, hydratuje dostatečně a aplikátor se třemi kuličkami hezky chladí. To oceňuji ráno, ale večer mi to vadí. Pro aplikaci pod obočí to úplně není, ale pod očima se s tím pracuje dobře.


Co vy a séra? Používáte? Líbí se Vám Elixir Jeunesse nebo máte jiného favorita? Ráda si nechám poradit, co dalšího vyzkoušet. :-)

Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky