středa 15. listopadu 2017

Report: Kurz líčení s produkty Mary Kay

Když se člověk snaží, tak to časem přinese ovoce. Už jsem se zúčastnila tolika soutěží, že se mi nakonec podařilo nějaké vyhrát. V jedné soutěži na Facebooku byla výhra kurz líčení pro sebe a dvě kamarádky, o kterém vám dnes povím.


Lucii Krymlové jsem slyšela poprvé a nevěděla, co od takového kurzu líčení přesně očekávat. Prozradím, že jsem nebyla zklamaná. Kamarádka mi odřekla, tak jsem popadla svojí sestru a rozjely jsme se na Žižkov, kde se měl kurz odehrávat.


Místo jsme našly celkem snadno, přivítala nás sympatická slečna/paní a zavedla nás do prosklené místnosti plné denního světla, kde už měla připravený stůl se všemi kosmetickými produkty, štětci, zrcátky...

Nejdříve nám Lucie určila typ pleti a podle toho nám pak doporučovala produkty na vyzkoušení. Na kurzu jsme si zkusily 3 typy líčení – denní, byznys a večerní – naučily se správně odličovat tak, aby to bylo k pleti a očím co nejšetrnější, našly si vyhovující odstín make-upu, vyzkoušely si spoustu produktů od Mary Kay a hlavně se u toho dobře bavily.

Na závěr jsme si vybraly styl líčení, který se nám na kurzu na sobě nejvíce líbil, a tak jsme se nalíčily před odchodem. Kupodivu se byznys líčení moc neujalo a my jsme tak odcházely s bláznivými barvičkami na očních víčkách.


Když bych měla zhodnotit kosmetiku Mary Kay jako takovou, tak musím říct, že je opravdu kvalitní a najde se v ní spousta klenotů. Nejvíce mě zaujal:
  • odličovač, který působil jako olejový a přitom nebyl,
  • korektor pod oči, ze kterého se vyklubal nejlepší zakrývač tmavých kruhů,
  • transparentní pudr
  • a řasenka pro objem a délku.

Beauty odpoledne jsem si moc užila a myslím, že ostatní také. Vloženého času (2,5 hodiny) nelituji, ba naopak. Přesto, že se v líčení nepovažuji za začátečníka, tak jsem si z kurzu odnesla několik cenných informací, za které Lucii moc děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky