středa 8. listopadu 2017

Recenze: Zlatý rozjasňovač Makeup Revolution

Ahoj všichni,

rozjasňovač, o kterém dnes budu psát, jsem si pořídila na nedávném podzimním Interbeauty v Praze. K napsání tohoto článku mě nakoplo až jeho rozbití, ale o tom až za chvíli. Dlouho jsem snila o jiném, ale nakonec jsem si odnesla zlatý Vivid Baked Highlighter od Makeup Revolution London. Kolik mě stál a co dalšího jsem si na veletrhu kosmetiky koupila jste se mohli dočíst ZDE.




Imponuje mi, že není tak obrovský jako rozjasňovač Skin Kiss od stejné značky. Reliéf také nemá špatný, ale co je nejdůležitější -> je krásně pigmentovaný. V pohodě byste si vystačili s jednou vrstvou, která dodá spoustu, stále přirozeného, lesku. Zároveň můžete jeho intenzitu budovat. Já si obvykle dávám 3 vrstvy...to je pak lesk jako blesk. :-)


Několik hodin dá úplně v pohodě. V průběhu dne pak trochu ztratí na intenzitě, ale stále je na světle dostatečně patrný. Nedělá nějaké ošklivé fleky na pleti, opravdu hezky odráží světlo. Výborný je i do vnitřního koutku, kde snad drží ještě líp.

Jediné mínus pro ty nešikovnější z nás je horší otevírání. Byla to příčina rozbití hned při druhém použití. Když jsem se snažila rozjasňovač otevřít, vyklouzl mi z ruky na podlahu. Znamenalo to šílený bordel v koupelně, krásný reliéf na padrť a urvané víčko. To nechcete... Naštěstí jsem si s tím poradila a už ho používám vesele dál.


Jak si opravit rozsypaný rozjasňovač/pudr/tvářenku


Takových návodů je na internetu jistě spousta - i já jsem se jimi do určité míry řídila, ale musela jsem si "recept" trochu poupravit.

Co potřebujete:

  • pár lžiček vodky nebo Alpy
  • lžičku
  • ubrousek
  • další ubrousek nebo noviny
  • paličku na maso

potřeby
Nejdřív si rozprostřete na stůl nějaké noviny, protože s velkou pravděpodobností nezůstane vše jen v kalíšku. Poté opačnou stranou lžičky rozdrťte všechny zachráněné větší i menší úlomky na jemný prášek. Když si s tím dáte opravdu záležet, tak to bude holt chvíli trvat.


Na internetu jsem našla snad 2 lžičky Alpy, ale já jsem jich tam dala ve finále asi 5, protože jsem měla pořád pocit, že je to suché a nemůže se to spojit. Z toho snad dobře soudíte, že nadrcený prášek máte smíchat s několika lžičkami Alpy nebo vodky. Mazlavou hmotu co nejvíce uplácejte a vyhlaďte. Abyste urychlili sušení a dosáhli lepší "vyhlazenosti", přimáčkněte na to na chvíli ubrousek. Já se nějak nemohla smířit s tím, že bych už na rozjasňovači neměla žádný reliéf, tak jsem si na něj přimáčkla hrubou stranu paličky na maso. Teď tam mám alespoň malé důlky.


Pak už zbývá jen čekat, až se alkohol z produktu vypaří. Všude říkali pár hodin, nejlíp přes noc. Přes noc se možná alkohol už vypařil, ale Alpa z toho byla i nadále cítit, proto jsem to nechala ještě být. Trvalo to cca 28 hodin, než nebylo cítit nic. Z tohoto důvodu doporučuji použít spíše vodku, pokud ji doma máte.

výsledek

S ulomeným víčkem se toho moc nenadělá. Nakonec jsem si ho přichytila kouskem lepenky, ale drží to jen na dobré slovo. To je dobré akorát tak na to, aby se mi na rozjasňovač neprášilo.

Máte tento rozjasňovač nebo jiný od MakeUp Revolution také doma? Jste s ním spokojeni? Napište mi to do komentářů. Nezbývá mi, než vám popřát, ať jste šikovnější než já a výše sepsaný návod na opravu vůbec nepotřebujete... :-)

Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky