pondělí 30. října 2017

Halloween MakeUp Look | Ledová královna

Ahoj holky,

zítra už je Halloween, tak jsem si pro vás připravila ještě jedno líčení na halloweenskou party. Hlavním znakem tohoto looku jsou třpytky a rozjasňovače, takže posbírejte doma, co máte, a šup do toho.




Začněte tím, že si sjednoťte pleť, jak jste zvyklé. Jen vám doporučuji použít spíše nějaký světlý make-up a pudr - přeci jen to má být ledová královna bez špetky citu a zdravíčka ve tvářích. Z tohoto důvodu jsem ani nepoužila tvářenku, jen třpytivé perly na celý obličej a rozjasňovač na tváře, nos, pod obočí a nad horní ret.

Obočí jsem si nejdřív vybarvila šedým stínem, ale nějak mě to neuspokojilo, proto jsem ho přetřela třpytivými linkami na oči, které ve dne sice nejsou moc vidět, ale večer budou hezky odrážet světlo.

Onen šedý stín jsem nakonec nanesla na celé horní i spodní víčko a s pomocí modrého třpytivého stínu dodala na "mrazivosti". Objevila jsem doma modrou řasenku a stříbrné tekuté linky, se kterými jsem si "zmrazila" řasy. Můžete samozřejmě použít i černou řasenku a opatrně řasy poprášit nějakým stínem. Na horní víčko jsem si ještě vykreslila stříbrnou linku.


Nakonec přichází na řadu rty. Tady se mi líbilo několik (zase třpytivých) variant:

1. make-up + třpytky


2. modrá třpytivá rtěnka


3. černá rtěnka + třpytky


produkty, které jsem na rty použila
Nemusíte být ve stresu z toho, že třeba nemáte hodně pigmentované a výrazné produkty. Na denním světle to být vidět nemusí, ale pod zářivkami v klubu to bude hezky odrážet světlo a budete za hvězdy.

Zbývá už jen zafixovat líčení nějakým vaším oblíbeným fixačním sprejem, ať vám make-up vydrží až do rána. Já se přiznám, že je moc v lásce nemám, ale některé příležitosti si je holt žádají.

Napište mi do komentářů, jestli se vám líčení líbí a s jakými rty. Přeji vám úžasný a strašidelný Halloween! :-*

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky