úterý 10. října 2017

Hot or Not | Douglas Wet & Dry eyeshadow

Ahoj,

v dnešním článku bych chtěla zdrbnout oční stín Douglas Wet & Dry, který se ke mně dostal jako dárek k nákupu v parfumerii Douglas. Dostala jsem pro mě hodící se odstín č. 14 Chocolate mocha. Takhle to zní úžasně, ale realita je bohužel trochu jiná.

Douglas Wet & Dry eyeshadow č. 14 Chocolate mocha


Jak už napovídá název očního stínu, dá se použít buď na sucho jako klasický pudrový stín, nebo na mokro pro intenzivnější barvu.

Musím pochválit odstín. Je to krásná hnědá plně odpovídající svému pojmenování Chocolate mocha. Má v sobě i drobné třpytky. Texturu má hodně suchou a tomu odpovídá výsledný efekt. Zkusila jsem si stín nanést jak prstem, tak přiloženou houbičkou i štětcem na sucho i na mokro a můžu souhlasit jen s tím, že je barva po nanesení na mokro intenzivnější než na sucho. Problém mám s tím, že i v intenzivnější variantě to stále není nic moc. Stín flekatí na víčku, špatně se rozmazává, málo vydrží a slejvá se.

Swatche - zleva: prstem, houbičkou, suchým štětcem, navlhčeným štětcem
stín Douglas Wet & Dry a použitý fixační sprej Avon mark. (cca 99 Kč)
Balení je zbytečně velké, klidně bych se obešla bez přiložené pidi houbičky a pidi štětce, ale to už je detail. Za 2,8 g za tento stín zaplatíte 379 Kč, což mi přijde opravdu hodně v poměru cena/kvalita.

stín Douglas Wet & Dry 14 Chocolate mocha - detail balení

Shrnutí

Plusy:
+ odstín
+ velikost stínu

Mínusy:
- je sušší
- nízká pigmentace
- flekatí
- špatně se rozmazává
- malá výdrž
- slejvá se

Mínusy markantně převyšují plusy, takže je naprosto jasné, že tento stín v mém hodnocení naprosto propadl, i když mě to moc mrzí.

Máte se stíny z Douglasu nějaké zkušenosti? Pořizujete si mono stíny? Dejte mi to v komentářích vědět.

Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky