úterý 5. září 2017

Šik jako Francouzka | Láska z Paříže od A. Potter

Ahoj všichni,

láska se dnes propírá ze všech možných stran ve všech možných médiích, ale jen několik větších příběhů se vám opravdu vryje pod kůži. Každý zná Romea a Jůlii..a já dodávám, že byste měli znát i Henryho a Emmanuelle z Lásky z Paříže od Alexandry Potter.. Nikdy na ně nezapomenu.



Nemám v úmyslu vrhnout se místo kosmetiky na recenze knih - od toho tu je Kája z Penny and books - ale ráda bych se podělila o své dojmy a pár výpisků.

Ale nejdřív něco málo k ději...
Hlavní hrdinka Ruby jede do Paříže, aby v klidu popřemýšlela o vztahu na dálku a rozptýlila svou osamělou kamarádku. Tam na ní čeká záhada v podobě 70 let opuštěného, přitom stále pronajatého, bytu plného vzpomínek dvou milenců. Nemůže si pomoct a musí tomu přijít na kloub za každou cenu. Co vedlo paní Dumontovou, aby tak dlouho platila nájem za byt, o kterém nikdo z příbuzných nevěděl a do kterého se už nikdy nevrátila?


Nemohla jsem jít spát, dokud jsem se nedozvěděla, jak to dopadne. A to jsem ze začátku myslela, že tuhle knihu nedočtu. Nakonec jsem si pěkně poplakala i se zasmála.

Nevím, jak vy, ale já si během četby oblíbené pasáže zakládám nějakým papírkem a po přečtení celé knihy si je přepisuji. Mám tak všechny moudré rady a vtípky hezky po ruce. S Láskou z Pasáže to nebylo jinak. Bylo tam například několik módních pravidel od jedné Francouzky. Takže jestli chcete být šik jako Francouzky, čtěte dál.


Četla jsem od autorky ještě další dvě knihy, které byly také úžasné. Vřele doporučuji. A teď ta pravidla...

Pravidlo č. 1
"Nikdy neukazuj příliš mnoho nahé kůže."
"Čím je sukně kratší, tím musejí být podpatky nižší."

Pravidlo č. 2
"Vyvaruj se barev."
"Barvy jsou samy o sobě hodně výrazné, a než se s nimi naučíš zacházet, je lepší volit z klasické palety." (tj. tmavě modrá, krémová)

Pravidlo č. 3
"Musíš se skamarádit se šátky."

Pravidlo č. 4
"Vezmi si na sebe jenom jednu sexy věc. Nikdy ne dvě."

Pravidlo č. 5
"Než za sebou zavřeš dveře, podívej se znovu do zrcadla a sundej si jednu věc." (např. náhrdelník)

Pravidlo č. 6
"Abys vypadala přirozeně a půvabně, musíš se hodně snažit. Je to stejné jako se vším ostatním v životě. Když to má za něco stát, musíš tomu věnovat spoustu času."


Četli jste už něco od Alexandry Potter? Máte také nějaký svůj zamilovaný příběh, na který nedáte dopustit? Let me know... :)

Mějte se famfárově! Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky