úterý 22. srpna 2017

Recenze: Anew Clinical Hydra Recovery Overnight Mask

Ahoj krásky a krasavci,

dnes to nebudu dlouho okecávat, chci vám představit jeden osvědčený a poměrně nový produkt z mé večerní rutiny - hydratační masku na noc Anew Clinical od Avonu.



Řada Anew Clinical v Avonu patří mezi ty lepší, které už bojují se zubem času. Tato hydratační maska je však určena pro všechny věkové kategorie. Navíc mě i po asi dvou měsících používání 3x týdně stále baví. Za chvilku na fotkách uvidíte proč.


Má naprosto luxusní obal, o tom není pochyb. Moc se mi líbí. Mnohem lepší je však náplň. Je to takový gelíček plný bílých kuliček, které se při vmasírovávání produktu do pleti rozpouští. Má to plnit funkci SOS pomocníka, když si nemůžete dopřát 8 hodin spánku a ráno máte něco důležitého, kde potřebujete vypadat dobře. Já si to nemůžu vynachválit. Neproměníte se za noc v princeznu, ale pleť je krásně vyživená, "napapaná", sjednocená a prozářená, póry stažené. No...myslím, že svůj účel plní. :)


Složení není žádná hitparáda. Pro zastánkyně přírodní kosmetiky vždy a všude to nebude, ale kdo na tom netrvá, tak zklamaný nebude. Kvůli složení jsem z masky měla trochu obavy. Přeci jenom nechci mít ucpané póry a zhoršené akné. To se mi ale nepotvrdilo, ba naopak. Když dodám své pleti dávku hydratace, tak vypadá mnohem lépe - zarudnutí mizí, pupínky nepřibývají....co si víc přát.


Vzhledem k tomu, že mi z masky za celou tu dobu prakticky nic neubylo, tak si myslím, že se za svojí cenu cca 250 Kč vyplatí.

Nyní v Avon katalogu najdete její skoro dvojče pod názvem Anew Clinical Defend Repair s komplexem Hyaluronic 3X za 250 Kč.

Už jste ji také zkoušeli? Na jakou hydratační masku nedáte dopustit?

Mějte se famfárově! Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky