pátek 11. srpna 2017

Nové radůstky #2 | červenec 2017

Ahoj všichni,

koukala jsem, že se mi toho doma poměrně dost nakupilo, tak je nejvyšší čas představit vám moje nové (nejen kosmetické) radůstky. V červenci jsem měla i svátek, takže některé věci jsem si nekupovala, ale dostala jsem je od své rodiny, za což moc děkuji.

Je mi jasné, že mám produktů na rty víc, než stíhám unosit. Přesto mám pocit, že jich ještě není dost. :D Do sbírky mi přibyly 3 krásky a i s kosmetickou taštičkou, po které jsem pokukovala několik měsíců.



Po dlouhé době jsem si koupila několik časopisů a zrovna jsem měla štěstí na přibalené dárečky. V časopise Elle byla velká láhev se zajímavými potisky. Musela jsem si pohrát s těsněním, ale už mi slouží skvěle. Do spodní části, která obsahuje odšťavňovač, si můžete dát nějaké ovoce či bylinky, aniž by vám to při pití lezlo do pusy.


K časopisu Cosmopolitan byl přibalen šampon Syoss s keratinem. Plánuji na něj samostatnou recenzi. V jednom z časopisů byla i slupovací maska z černých mořských řas. Těším se, až jí vyzkouším. Říkám si, že bych udělala "maskový speciál".. chtěli byste? :-)


Ozdoby do vlasů sice se svojí leností asi moc často nosit nebudu, ale nemohla jsem odolat, protože se mi to líbí.

Je to už přes 10 let, co mi umřela babička, ale stále si vybavuji spoustu detailů. Třeba i to, že měla naprosto hebkou pleť bez vrásek. A její tajemství? Žádný make-up a spešl vodičky. Myla se klasickým mýdlem a mazala Niveou. Na mojí zhýčkanou pleť to takhle jednoduše nefunguje, proto na sebe patlám ještě další věci, jako je například tento oční fluid od Alterry. Oproti očnímu krému má lehčí konzistenci a má být na citlivé oči. Jako nevýhodu vidím jeho vůni, jestli se tomu tak dá říkat, protože mně smrdí po olivách.


S ohledem na taneční soustředění jsem musela vyřešit otázku fungujících antiperspirantů. Kombo tuhé Rexony Active Shield a spreje Adidas 6in1 se mi osvědčilo. Tímto bych chtěla poděkovat své sestře Anetě za doporučení spreje. Byla to trefa do černého!


Joy Fieldingovou zbožňuje snad celá naše rodina. Její thrillery zaujímají značnou část naší knihovny. Už se vidím, že se k nim dostanu nejdřív o Vánocích, ale stejně jsem ráda, že je mám. Knížky od Fieldingové můžu jedině doporučit.


Co doporučit nemohu jsou jednoznačně tyto vlhčené ubrousky. Jsou totiž skoro suché. Zas tak mě to ale neštve, protože stály jen 12,90 Kč.


Po dlouhé době byl alespoň Kaufland milosrdný a na chvilku zlevnil kapsle do kávovaru Tassimo. Na nějakou dobu budu mít vystaráno.


Ještě to není úplně vše, ale už takhle je to poměrně dlouhé. Určitě mi dejte vědět, jestli byste chtěli článek o pleťových maskách a jestli také ujíždíte na růžových a nude rtěnkách.

Mějte se famfárově! Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky