čtvrtek 20. července 2017

Recenze: Nivea dvoufázový odličovač očí a make-upu

Krásný den všem! Moje odpověď v anketě Cosmo Beauty Awards 2017 byla vyhodnocena jako výherní a jako dárek mi přišel Nivea dvoufázový odličovač očí a make-upu. Už jsem ho stihla otestovat, tak vám o něm dnes něco povím.



Odličovač by měl podle obalu účinně odlíčit i extra voděodolnou řasenku a make-up a přitom chránit řasy. Je to poměrně malé balení (125 ml), které je však velice sympatické na cestování. Viděla jsem ho v několika obchodech za 99,90 Kč.

Nivea odličovač očí a make-upu složení
Má velké šroubovací víčko, které dobře těsní, ale je trochu nepraktické (pomalejší otevírání). Dávkovačem projde jen malé množství tekutiny, takže máte nad spotřebou kontrolu. Mě osobně to lehce otravuje, ale náplň lahvičky to vyvažuje.


S klasickou řasenkou si to poradí skvěle, je pryč během chvilky. Odlíčit voděodolnou řasenku trvá trochu déle. Co je pro mě ale hodně důležité je, že odličovač neštípe v očích a odlíčí i 16h rtěnku od Dermacolu, která mi vždycky drží jako přibitá.


Nedokážu úplně říct, jestli je tento odličovač lepší než moji oblíbenci v této kategorii od Garnieru - (fialový) dvoufázový odličovač a zlatá micelárka. Snad jen, že lépe těsní a je to značka mému srdci blízká. Když se řekne Nivea, tak si vzpomenu na babičku. Mazala se jen tím jejich ikonickým krémem. Jsem moc ráda, že jsem měla možnost tento odličovač vyzkoušet. :)

Máte také dvoufázové odličovače na oči raději než klasické? Zkoušeli jste ten od Nivey?

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky