pátek 14. července 2017

Recenze: Yves Rocher vyživující tělový krém Apple Delight

Vracím se po odpočinkové pauze s novou recenzí. Tentokrát se zblízka podíváme na pečující produkt od mojí oblíbené značky Yves Rocher.

podobné produkty: tělová mléka od 109 Kč, tělové balzámy 299 Kč...


Vyživující tělový krém s vůní jablek a gurmánské vanilky, o kterém bude dneska řeč, jsem dostala k posledním Vánocům. Byla to limitovaná edice, takže už tento konkrétní krém nesežete. Berte proto tuto recenzi spíše jako obecný pohled na krémy Yves Rocher a na značku jako takovou.

Velice sympatické je, že složení krému je z více než 86 % přírodního původu. Obsahuje bio máslo z Karité, mandlový a avokádový olej, rostlinný glycerin a vodu z jablka. Navíc je bez parabenů.

Jablka s vanilkou mi jako vůně více sedí k létu a měla jsem pravdu. Voním po něm jako ovocný sad. Z tohoto důvodu jsem krém nezačala používat hned. I textura je taková lehčí a během zimy by mi nestačila. Na léto je to ale super, dobře se vstřebává do kůže. Je to vhodné na takovéto rychlé namazání, když jste líní se mazat jako já. I když to není hutný krém, tak musím zdůraznit, že hydratuje dobře, pro moje potřeby akorát.

V porovnání s tělovým mlékem od Manufaktury, který má hodně podobnou konzistenci, se tento krém od Yves Rocher vsakuje a roztírá po pokožce mnohem lépe. Tím nechci Manufakturu nějak pomlouvat, mám jí ráda také, jen mi přijde, že jsou zaměřeni na obaly a intenzivní vůně a už ne tolik na kvalitu obsahu. Alespoň mně nedostačuje.


Co se týče obalu krému, tak ten je bytelný a těsní, takže se nemusíte bát ho dát do tašky k oblečení na dovolenou. Měl i ochranný celofán, který jsem teda sundala a stejně mi nic nevyteklo. Vzhledově je krém také moc povedený. 


Sice by mě samotnou nenapadlo si koupit právě tuto vůni, ale s žádným krémem a vůbec jakýmkoliv produktem od Yves Rocher bych neváhala. Kromě recenze na tento tělový krém si můžete přečíst i recenzi na vyhlazující tonikum od Yves Rocher, kterou naleznete zde.

Máte s nějakým tělovým krémem/mlékem od Yves Rocher zkušenosti? Byli jste spokojeni? Chtěli byste více recenzí na produkty této značky?

Vaše Bella :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky