pátek 23. června 2017

Nové radůstky #1 | Letní nezbytnosti

Krásný den všem! S přicházejícím letním obdobím jsem absolvovala klasické shánění vhodných plavek, voňavých sprcháčů a dalších nezbytností, o kterých vám dnes povím. Sehnat padnoucí plavky či kraťasy, ze kterých vám nepoleze zadek, nebývá nic snadného, tak doufám, že vám trochu usnadním výběr a poskytnu nějakou inspiraci.

Co na sebe od hlavy až po paty?


Klobouk F&F Tesco 199 Kč
Nosit v Čechách klobouk vyžaduje trochu kuráže, protože to tu není úplně obvyklé a lidi na vás holt budou koukat a možná mít i nějaké poznámky, ale tento jsem v obchodě nemohla nechat. Má podle mě ideální šířku a měli ho i v bílé barvě.

New Yorker - kraťasy 399 Kč, tričko myslím 199 Kč

Kraťasy jsou do pasu a končí těsně pod zadkem, takže zakryjí, co mají, a přitom si opálíte stehna. Tričko jsem sice nepotřebovala, ale má zajímavý výstřih s chokerem.

Bílé Vero Moda 999 Kč (myslím), černé Gate 348 Kč
Jedna kabinková :)
Detaily látek a vzorů
 Šaty k létu neodmyslitelně patří, proto jsem rozšířila svoji sbírku o tyto dva kousky. Původně jsem chtěla žluté šaty, ale měla jsem ke koupi i jiné důvody, tak jsem vzala právě tyto. Oboje se moc nemačkají a když už se zmačkají, tak se na postavě zas vyvěsí. Dobře se čistí. Na těch bílých už jsem měla hlínu, trávu i jahody a vše jsem sundala vlhčenými ubrousky.

F&F Tesco 629 Kč
rose gold detail

Po tom, co jsem si vyzkoušela triliardy bikin, jsem si nakonec odnesla jednodílné černé plavky. Chtěla jsem využít 20% slevu, která právě v Tescu platila na všechno oblečení, plavky, boty a doplňky, tak jsem se snažila najít něco tam. Špatně se do nich leze, protože jsou vytvarované, aby zeštíhlovaly postavu. To jsem jim však ochotná odpustit a naopak to vítám. Jsou trochu nařasené na břiše a ve výstřihu mají rose gold detail.

CCC 499 Kč

S botama byl trochu potíž. Nejdříve jsem v CCC sehnala boty podle svých představ - černé sandálky s třásněmi, ale po týdnu, kdy jsem je měla venku jen dvakrát, se mi rozpadla podrážka na patách. Na prodejně mi však ochotně dovolili si vybrat jiný pár bot. Nelíbí se mi tolik jako tamty, ale přísahám, že jsem pohodlnější sandálky neměla. Je to jako chodit po polštářkách.

Kosmetika


Balea má zase super věci na léto. Osvěžující voda ve spreji je k dostání už i s kokosovou vůní, kterou  jsem si pořídila, a také s limetkou a bazalkou za 45 Kč. Kromě melounového sprcháče (25 Kč) jsem si mohla udělat radost i malounovým peelingem (cca 30-40 Kč). Melounu není nikdy dost. :-) O Lirene fyziologickém micelárním gelu jsem vám už psala ZDE.


Stejně tak jste si už mohli přečíst o CC krému Lirene. Od Lucie Krymlové, u které jsem byla na kurzu líčení (stále můžete využít slevu), jsem dostala řasenku Mary Kay Lash Intensity (430 Kč), se kterou jsem byla na kurzu spokojená. V Avonu jsem si objednala voděodolnou variantu řasenky Big&Daring (139 Kč), abych se mohla bez obav koupat, parfémovaný tělový sprej Ultra Sexy Pink (cca 119 Kč), který voní sladce a lehounce, a rtěnku Shine Burst v odstínu Iced Mocha (bývá za 99 Kč). Je to už třetí odstín, který vlastním, protože dodává efekt šťavnatých rtů, docela dost vydrží a ztrácí se rovnoměrně.


I když jsem vypíchla jen takové důležitější věci, tak je to koukám pěkně dlouhé, ale alespoň vám trochu vykompenzuji, že dlouho nový článek nebyl. Mějte se famfárově! Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky