pondělí 12. června 2017

BYE BYE BABIES #1

Rubriku s vypotřebovanými produkty jsem na blog chtěla zařadit už dávno, tak se mi to trošku nakupilo a bude to dlouhé. V této rubrice to nebudou jen samé chvalozpěvy na kosmetické radůstky, ale objeví se tu i "starůstky", respektive věci, které si už nekoupím. Dnes tu mám 3 kategorie produktů, o kterých bych vám chtěla v krátkosti povědět. Názvy jsou trochu zvláštní, ale měly by vystihovat, o co půjde - Péče a údržba, Produkty ze sprchy, Make-up a řasy.

Péče a údržba




Batiste Dry Shampoo clean & classic original - Tento suchý šampón se mi poprvé dostal do rukou v podobě miniatury z časopisu a hned se stal mým favoritem. Paradoxně dělá lepší objem vlasů než Batiste na to určený.

Batiste Instant Hair Refresh Dry Shampoo fruity & cheeky cherry - Jediným plusem tohoto druhu Batiste suchého šampónu je jeho třešňová vůně, která je opravdu silná a pěkná. S šampónem jako takovým jsem spokojená nebyla. Kvůli obsažené parfemaci mi vlasy namočil, takže o nějakém odmaštění vlasů nemohla být řeč.

Avon Clearskin Professional - čisticí pleťové tampóny - Čisticí tampony si kupuji pravidelně. Je to takový spolehlivý pomocník, když se mi v době periody udělají pupínky v dekoltu a na zádech. Dříve jsem používala čisticí sprchový gel, ale ten Avon přestal prodávat a tyto tampónky jsou výborná alternativa.

Avon Naturals Skin Care - radiance rose - osvěžující čisticí pleťová voda s růží - Stálice na mé i mamky kosmetické poličce, která osvěží, rozjasní a dočistí pleť. Používám ji každé ráno a večer.

Essence Prettifying lip oil - 01 I care for you, honey - Olejíček na rty je bezva věc. Konkrétně tento od Essence je opravdu účinný, jen ten obal se mi moc nelíbí. Catrice má hezčí.

Produkty ze sprchy



Balea gel na holení grapefruit (pro citlivou pokožku) - Dokud jsem nenarazila na Balea gel na holení, tak jsem v používání produktů tohoto typu neviděla žádný smysl a sahala raději po klasickém sprchovém gelu. Vůně grapefruitu je velice intenzivní a svěží. Při nanášení se gel mění na příjemnou hutnou pěnu, která chloupky obalí a zjemní, zhydratuje pokožku a holení je díky tomu komfortní.

Balea krémový sprchový gel s vůní melounu - Krémové sprchové gely jsou mé oblíbené, takže není co řešit. Je to stejně příjemné jako nanášení voňavého krému, ještě ke všemu s vůní melounu!! Nejraději ho používám po holení, protože je citlivý k namáhané a podrážděné pokožce.

Chilly intima antibacterial - gel pro intimní hygienu - Chilly gely mě opravdu baví. Antibakteriální verze gelu má krásnou modrou barvu a svěží mentolovou vůni, přitom nepálí a hezky chladí. Na léto jasná volba!

Yves Rocher Sprchový gel s  peelingem Mango & koriandr - Peelingy od Yves Rocher jsou proslulé svými nádhernými přírodními vůněmi. Mají větší peelingové částečky, takže nedrhnou jako struhadlo a stejně dobře splní svůj účel.

Balea Professional Šampon na vlasy s kofeinem (pro jemné vlasy bez lesku) - I když nemám jemné vlasy, na které je šampón určen, jsem s ním spokojená a už mám v koupelně další balení. Dobře odmastí vlasy, nezatěžuje je a když nejsem líná si vlasy i vyfoukat, tak se projeví i slibovaný zdravý lesk.

Bione Cosmetics Regenerační kondicionér Med & Koenzym Q10 (bez parabenů a silikonů) - Kondicionér od Bione jsem si koupila minulé jaro na trzích na Jiřáku a při pravidelném používání na konečky (někdy i celé délky) vlasů mi vydržel rok. Letos jsem si ho koupila znovu a počítám s tím, že další lahvičku budu kupovat zase až za rok. Je to přírodní kondicionér s medovou vůní a i trochu vypadá jako pastovaný med.

Make-up a řasy



Mary Kay timewise Matující podkladová báze - Ivory 5 (konkrétně kombinace pro normální a mastnou pleť) - Ačkoliv je to vedeno jako podkladová báze, všichni, koho znám, tento produkt používají jako make-up. Dobře sjednocuje, kryje a dlouho vydrží.

Rimmel Fresher Skin (vzoreček) - make-up s přirozeným finishem a SPF 15 - Make-up Fresher Skin je podle mě dělaný pro pubertální pleť. Na mé pleti zoxidoval, udělal mi nepěkné fleky, špatně se mi zapracovával do pleti a nic nezakryl. Naproti tomu moje 15letá sestra ho miluje. Má hladkou pleť bez pórů a jemných linek/vrásek s pár většími pupínky na čele a na bradě. Musím uznat, že na ní vypadá make-up moc hezky. Sjednotí jí pleť, dodá zdravou barvu, dobře se jí s ním pracuje a i má přiměřené krytí, takže make-up nevypadá jako maska.

Catrice Liquid Camouflage - voděodolný korektor s vysokým krytím - 010 Porcellain - O korektoru od Catrice už toho bylo řečeno a napsáno spoustu. Dobře kryje nedokonalosti i neutralizuje kruhy pod očima. Ráda se k němu vracím. Mrzí mě jen jedna věc..a to, že mi vždycky hrozně rychle dojde.

Avon Big & Daring waterproof volume mascara - Její nevoděodolná verze je naprosto skvělá, tak jsem doufala, že bude stejná i voděodolná, ale najít dobrou voděodolnou řasenku je těžké. Říkám si, že to asi nikdy nebude ono.

Avon Big & False lash volume mascara - Nevím, kde vzali efekt umělých řas, takhle dokonalá ta řasenka není, nicméně, řasy zahustí, oddělí a lehce i prodlouží.

Maybelline New York - The Colossal Go Extreme volume mascara - Nečekala jsem, že bude mezi řasenkou v černém obalu a touto ve žlutém obalu takový rozdíl, i když mají obě stejný název. Přesto, že jsem byla trochu zklamaná, stále se řadí mezi ty lepší řasenky, co se dají sehnat v drogérii.


Jestli se někdo prokousal až sem, tak mu tleskám a zároveň děkuji. :-) Snad vás tento formát mini recenzí bude bavit. Mějte se famfárově!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky