pátek 26. května 2017

Recenze: Micelární gel Lirene – HOT or NOT?

Na stránkách testujemelirene.cz jsem se přihlásila do testování. Štěstí mi bylo přáno a já se dostala mezi 300 vybraných, kterým byl zaslán produkt k testování. Zvolila jsem si fyziologický micelární gel, protože jsem ještě žádný nezkoušela a přišlo mi to zajímavější než zase další micelární voda.



Pošta mi přivezla balíček hned druhý den od doručení emailu o odeslání. Gel mi přišel v roztomilé krabičce spolu s poděkováním, se slevou do drogerie Teta a bližšími informacemi o zvoleném produktu a dalších produktech značky Lirene.


Lirene fyziologický micelární gel je nepěnivý gel bez obsahu mýdla pro použití na sucho i na mokro. Měl by vyhovovat jak normální, tak i suché, citlivé či alergické pleti. Obsahuje jemně čisticí micely, mangový vosk a D-panthenol.

Micelární gel slibuje...
- efektivní čištění
- zachování přirozeného pH pokožky
- hydrataci, zjemnění a vyhlazení
- zklidnění podráždění


Hned po vybalení gelu z krabice jsem zkonstatovala, že mi to připomíná ty luxusnější přípravky na pleť z lékárny. Také jsem moc ráda za balení s pumpičkou, protože se mi s tím vždy pracuje rychleji a je to obecně takové praktičtější.


Nejdříve jsem gel vyzkoušela jako čisticí gel a opláchla ho vodou. Při tomto použití jsem si ho zamilovala. Jemně vyčistí a nepodráždí pleť a nechá ji hezky heboučkou.

Když jsem se rozhodla gel vyzkoušet jako klasický odličovač, tj. dát si ho na tamponek a na sucho odlíčit všechen make-up, tak jsem z toho byla trochu nervózní. Přeci jenom jsem netušila, co to udělá s mýma citlivýma očima. Neříkám, že je to na očích vyloženě příjemné, ale byly to zbytečné obavy. S make-upem si to poradilo dobře. Jen řasenku jsem tím odličovala trochu déle než obvykle.

Od té doby, co mi přišel, jsem ho začala registrovat v obchodech. Asi tam už dávno byl (i ty další produkty), jen jsem si toho nevšimla. V několik obchodech byl zrovna i v akci. Stál v rozmezí cca 90 až 150 Kč.

Ačkoliv jsem k produktům typu 2v1, 3v1 apod. skeptická, tento micelární gel mě mile překvapil. Své místo na mé kosmetické poličce si už našel. Za mě ho hodnotím jednoznačně jako HOT. Přijde mi skvělý na cestování, protože vám na odlíčení i čištění stačí jedna lahvička. Myslím si, že ho ocení především ti, kteří nechtějí mít v koupelně spoustu přípravků.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky