pátek 12. ledna 2018

Co mi přinesl Ježíšek?

Ahoj všichni,

jsem zpět s poměrně populárním tématem a tím je “Co jsem dostala k Vánocům”. Sama mám takové články i videa ráda, sbírám v nich inspiraci do dalšího roku (nejen kvůli Vánocům), takže vás o to neochudím.


Seskupila jsem dárky do několika kategorií a budu je brát úplně random, ne podle osobních preferencí (takové asi ani nemám). Letošní Vánoce byly trochu chaotické, protože u nás byla i sestra s přítelem a prckem, ale o to hezčí. Jen teď pořádně nevím kdo co dostal a od koho co mám. :D

Kravinky pro blogerku


Když jsem našla pod stromečkem svítící box s písmeny a knížku Love x Style x Life od Garance Doré, moje srdce zaplesalo, protože jsem nečekala, že u Ježíška najdu pochopení. Knížku jsem ještě přečíst nestihla, ale nakoukla jsem do ní a vypadá báječně. Tabuli jsem musela okamžitě použít na fotky, i když ještě nemám tužkové baterie, aby mi svítila. Je jich tam potřeba dokonce 6!!



Doplňky


Hodinky se od Vánoc staly mým skoro každodenním společníkem. Jsou jedinečné a naprosto se hodí k mé osobnosti. Ježíšek si myslel, že je to drobnost, která se mi třeba ani nebude líbít, ale to se spletl. Jsem z nich unešená! <3

www.ewasaj.com
nápis na boku víka: BEAUTIFUL <3 TIME

Šperky by si pomalu zasloužily vlastní kategorii, když tak na to teď koukám... Obvykle celý rok nosím jeden stříbrný prstýnek a malé perlové náušnice, které jsem v zimě vyměnila za vločky. Jinak nic. Pravděpodobně to mám změnit. No dobrá. :-)
 
náušnice podle znamení zvěrokruhu - panna
delší srdíčkový náhrdelník
další srdce, tentokrát od babičky...asi mě Ježíškové milujou... :D

Razím heslo, že kabelek není nikdy dost. Ta mě potěší vždycky, což moje sestřička moc dobře ví. Tahle je taková menší, elegantní a s praktickým dlouhým popruhem, který netrhá vlasy.
 

Pak tu mám dvě věcičky spíše pro pobavení. Zrcátko ve stylu cookies mě po rozbalení u stromku rozesmáslo. Je rozkošné. A maminka se mě zas snaží přimět k tomu, abych začala nosit deštník. Snaha se cení, ale myslím, že jsem v tomhle nenapravitelná. :D Alespoň jednou ho však vyzkouším, měl by totiž po namočení změnit barvu srdíček.


Vlasy


Dostala jsem i pár produktů na vlasy. Přála jsem si kulmu na vlasy, abych si mohla dělat lokýnky. Zjistila jsem, že chvíli potrvá, než se s tím pořádně naučím, ale zatím soudím, že je dobrá. Není to samozřejmě na každodenní použití, to by bylo pro vlasy nezdravé.

K tomu jsem dostala i nějakou výživu, konkrétně sadu šamponu a masky pro suché vlasy od Loréal. Zrovna mi dochází šampon, tak se to hodí. Jen doufám, že mi to nebude vlasy zbytečně víc mastit.

19mm kulma BaByliss s povrchem "Sublim touch"
vyživující sada pro suché vlasy Extraordinary Oil šampon a maska


Ňuňací dárky


Lepší a výstižnější název mě opravdu nenapadl. Ačkoliv to vypadá divně, posuďte sami. Zařadila jsem sem dvě naprosto příjemné deky na chladné zimní večery a plyšovou šedou kočku na gauč s kapsou na ovladače nebo mobil. Jedna deka má klasický zimní motiv - vločky a červená barva se zelenou. Druhá je naopak úplná "holčičárna" - samá srdíčka a nápisy "love". Sešly se mi sice dvě, ale z obou mám radost a obě určitě využiji.


Oblečení


Starorůžová barva nebo světlounce růžová (vlastně jakákoliv růžová, co si nalhávám :D)  mě nikdy nepřestane bavit. S volánem ani s perličkami jsem dokonce ještě nic neměla. Zas tak snadno trendům nepodléhám, abych okamžitě běžela do obchodu a musela mít všechno, co nosí holky na Instagramu. Každopádně se mi to líbí. Perličky nosím jako náušnice. Jsou to ten nejuniverzálnější doplněk, proto i čepice s nimi je úžasná.

omluvte to zmačkání, ještě jsem to neměla na sobě :D
detail volánku
detail čepice
Druhou mojí oblíbenou barvou je červená. Letošním Vánocům jednoznačně vévodila. Ježíškové si mojí záliby v červené barvě jistě všimli. Proto jsem dostala již výše zmíněné červené deky a tento krásný červený svetr. Podobný už doma mám s kratšími rukávy a trochu jiným odstínem červené, takže naštěstí úplně stejné nejsou. Od Vánoc jsem ho na sobě stihla mít už asi 150x.

detail struktury
je z Only ve velikosti M
zadní strana je delší, což lichotí postavě
Přemýšlela jsem, jestli sem zařadit i spodní prádlo a nakonec jsem usoudila, že detaily vadit nebudou. Vždyť to není nic pohoršujícího. Calvin Klein prádlo je to nejpohodlnější a přitom slušivé prádlo, které jsem kdy měla. Už jsem měla doma šedý set z trochu jiné látky a byla jsem moc spokojená, tak jsem dostala další set, tentokrát černý. Má zajímavý detail mezi košíčky. Jediné, co bych podprsence vytkla je, že je na ní všechno hned vidět. Je to takový materiál, který na sebe lepí chlupy a "všelijaký bordel". K tomu jsem dostala výjimečně tanga místo kalhotek. Musím říct, že i když tanga nemám ráda, s těmihle problém nemám. Ani o nich na sobě nevím. To je významné plus.


Poslední položkou z kategorie Oblečení jsou přehozy přes ramena/šály. Opět se mi sešly dvě, ale každá má svoje využití. Zelená se dá zapnout na knoflíčky a použít jako pašmína přes ramena - a přitom bude hezky držet na svém místě. Může se nosit mnoha způsoby, jak je vidět na obrázku níže, ale vsadila bych se, že co nevidět ten papír ztratím a budu to nosit pořád stejně. :D Druhý šál není úplně "moje barva", ale nevadí. Něco tak měkoučkého jsem dlouho v ruce neměla. :)

možné způsoby uvázání

Kosmetika


Dostáváme se k tomu podstatnému pro tento blog...ke kosmetice! V prvé řadě tu mám řasenku od Avonu, kterou už jsem jednou měla a byla jsem s ní spokojená. Od té doby jen změnila obal, teď vypadá mnohem lépe. A vedle toho krém na ruce a balzám na rty s příchutí šampaňského z Marks & Spencer. Tady musí být skrytý "inside joke", protože všichni v rodině vědí, že jsem skoro abstinent. :D


Od loňské zimy mám problémy se suchými rty. Bojuji s tím všemi možnými balzámy, ale na dlouho to nikdy nezabralo. Chtěla jsem proto vyzkoušet scrub na rty. Zvolila jsem tento od Lushe (a Ježíšek mi to vyplnil), protože scrub z Lushe můžete po nanesení slíznout, což u všech nejde. Původně jsem měla "políčíno" na žvýkačkovou příchuť, ale ta byla bohužel vyprodaná.


Kamarádka mi dávala očichat sprchový gel Glamorous od Palmolive. Říkám vám - TO MUSÍTE ZKUSIT. Jak voní zbytek sady ještě netuším, ale z toho sprchového gelu mám opravdu radost. Prý po tom i kůže vydrží dlouho vonět, tak jsem na to zvědavá.


Mezi takové ty větší dárky jednoznačně řadím sadu tří paletek a řasenky Best Year Ever 2018 od Too Faced. Byla to vánoční limitka, ale samotné paletky by měly být stále k dostání, i zmenšená verze řasenky Better Than Sex. Kosmetická taštička však byla k zakoupení jen v této sadě. Viděla jsem sadu na stránkách Sephory v povánočních slevách, tak se můžete podívat, jestli tam ještě je.

balení se jim opravdu povedlo
detail roztomilých obrázků na krabičce
byl i přiložen návod na několik možných líčení
"I have way more makeup at home."
Po otevření na mě nejdříve koukla růžová paletka I Believe In Pink, kterou jsem zatím ještě moc neozkoušela. Ty další dvě - Natural Beauty a Super Fun Night - už naopak používám pravidelně. Můžete se těšit na samostatnou recenzi, tahle značka si jí určitě zaslouží. V realitě všechny barvy vypadají mnohem líp, pokusím se do recenze lépe vychytat světlo. Snad mi bude přáno.

paletka Super Fun Night - 6 stínů na večerní líčení a rozjasňovač
paletka Natural Beauty - 6 stínů na denní přirozené líčení a bronzer
bronzer je v realitě světlejší a zatím jako jediný mi nedělá oranžové fleky
paletka I Belive In Pink - 6 stínů laděných do růžova a tvářenka

Věci do kuchyně


Už je tomu asi 2 a půl roku, co jsem se konečně začala zajímat o vaření a pečení. S vařením se teprve pořád snažím skamarádit, ale pečení mám opravdu ráda. Mezi mé oblíbené moučníky patří muffiny, proto jsem na ně dostala zvláštní bílý stojánek, kde bude mít každý muffin své vlastní místečko.

Cukroví jsem zatím vždycky pekla podle rodinných prověřených receptů nebo na základě doporučení, ale na novou inspiraci jsem rozhodně zvědavá.

Bílá kolečka s různými vyříznutými tvary slouží pro vytvoření obrazce na mléčné pěně kávy. To abych začala pracovat na dokonalé pěně, na které to vynikne...

A z trošku jiného soudku tu mám poukázku do knihkupectví Luxor. Po dlouhém přemýšlení si za to nejspíš koupím sbírku anglických básní Milk and honey, která mě už dlouho láká.

 

Málem bych zapomněla na silikonovou formu na čokoládové vánoční figurky. Bohužel ji budu moct využít až příští rok.


Další


Můj přítel se už nemohl dívat na můj mobil Lenovo a umanul si, že nutně také potřebuji iPhone. Jsem zrovna ten typ,  který to nikomu nezáviděl a netoužil ho vlastnit. Musím však uznat, že fotografie z něj vypadají mnohem líp a ovládání telefonu je velice intuitivní. Rychle jsem si na něj navykla a už by pro mě bylo těžké se vrátit o level zpátky.


Největší roztomilost a zároveň nejmenší dáreček je ozdoba na vánoční stromeček ve tvaru medvídka. Pobavily mě jeho sobí bačkůrky. Dostala jsem ho od kamarádky, abych na ní myslela po dobu, co bude pryč.


Posledním dárkem, který tu zmíním, jsou vonné jahodové sáčky do skříně. Už takhle přes obal to voní úplně neskutečně!


Všem Ježíškům moc děkuji. Cením si každého dárku. Snad jste s tímto článkem hezky zavzpomínali na Vánoce a načerpali případnou inspiraci na příští rok či narozeniny a svátky svých blízkých.

Mějte se famfárově!

Vaše Bella


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky