pondělí 22. ledna 2018

Kosmetika roku 2017

Ahoj všichni,

v dnešním článku bych se chtěla ohlédnout za rokem 2017, ovšem z takového toho kosmetického hlediska. Život teď odkládám stranou.

V uplynulém roce jsem začala používat spoustu nových věcí, nejspíše v souvislosti se založením blogu. Odhodila jsem zábrany, staré osvědčené produkty a začala testovat jako divá. A nějaké ty novinky (minimálně pro mě) se dostaly i do následujících TOP PRODUKTŮ.



Značka, která teď rozhodně v mém životě hraje prim, je Havlíkova přírodní apotéka. V přírodní kosmetice jsem se prostě a jednoduše našla. Přírodní složení na tom však není to jediné, co se dá pochválit. Jsou to především vlastnosti vyzkoušených produktů. Zkoušela jsem zatím tři - ranní 3minutovou masku, Český krém a bylinnou vodu - a všechny mi seděly. Mají dobré hydratační a vyživující vlastnosti, příjemnou vůni a pěkné obaly. Zároveň ani čisticí maska nedráždí moji citlivou pleť. Navíc kromě ikonické univerzální masti - Havlíkův přírodní zázrak - ty produkty ani nejsou tak drahé.


Z mé oblíbené značky Yves Rocher bych z minulého roku ráda vyzdvihla šampon podporující růst vlasů, respektive proti vypadávání vlasů. Časem chystám další článek o tom, jak se starám o své vlasy, ale ještě chci vyzkoušet pár tipů. Zatím se můžete podívat na stávající článek - ZDE. Šampon od Yves Rocher mi sice vlasy neprodloužil, ale od té doby, co ho používám, si všímám, že mi i během samotného mytí vypadává nebo se trhá méně vlasů než dřív. Má také naprosto nádhernou vůni, která mi ulpí na vlasech. Asi to bude obsaženou rostlinkou - bílý vlčí bob. Už mám tuto vůni spojenou s čistotou. Za chvíli mi šampon dojde a budu muset otevřít ten, který jsem dostala k Vánocům, a to bude, myslím, krušná změna.

fotka z Instagramu (@bellamoon94), proto ten jiný tvar ;)
Od podzimu každý den používám korektor pod oči od Mary Kay. Už si neumím představit vrátit se k něčemu jinému. Ani tolik profláknutý korektor od Catrice mi nedělal takovou službu. Sám o sobě je korektor oranžový. Úplně jsem se toho lekla, když jsem ho poprvé viděla. Během zapracovávání do pleti však barvu mění a přizpůsobí se tak, že jde zapracovat do ztracena. Je hodně krycí. A když říkám hodně krycí, tak opravdu myslím hodně krycí. Určitě vás to překvapí, že je něco takového u tekutého korektoru možné, ale je to tak. I za tu vyšší cenu se vyplatí, protože ho není třeba nanášet velké množství. Myslím, že zejména maminky by ho velice ocenily. Ať už ty zasloužilé nebo ty, které zrovna prožívají bezesné noci.


Celý rok mě provázela Balea, privátní značka drogerie dm. Všichni známe jejich roztomilé designové obaly, které nás donutí si něco koupit. Jako best of bych ale označila jejich gely na holení, obzvlášť ten růžový na citlivou pleť. Za velmi nízkou cenu se můžete rozloučit s podrážděnou kůží a nepříjemným pocitem při holení.


Za velkou změnu v líčení a určitý krok vpřed považuji to, že jsem od plochého štětce na make-up přes klasickou houbičku došla ke štětcům od Petry Lovelyhair. Ve stejném provedení už se sice nevyrábí, ale Petra se spojila se značkou Dermacol a podílí se na tvorbě jejich štětců na líčení. Jsou si i vzhledově dost podobné. Prodejnu Dermacol najdete třeba v obchodním centru Palladium.


V loňském roce jsem se dostala k testování fyziologického micelárního gelu Lirene, o kterém už jste si mohli přečíst - ZDE. Doprovázel mě na letních cestách a doma jsem ho používala téměř denně. Bavilo mě na něm praktické balení s pumpičkou a multifunkčnost produktu. Může se totiž používat jak na sucho, tak na mokro a jak na odlíčení, tak na čištění pleti. Já ho nejčastěji používala na mokro na odlíčení a zároveň vyčištění obličeje. Byla to totiž velice rychlá varianta.


Velkým oblíbencem, kterého jsem používala takřka na denní bázi, byla tvářenka Injeanious od Trend It Up. O ní už jste si na blogu také mohli přečíst - ZDE. Dalo se s ní krásně stupňovat intenzitu barvy a její množství na tvářích. Je to rozhodně produkt vhodný pro začátečníky, protože se nemusíte bát, že se z vás stanou Marfušky. Dá se to opravdu dobře korigovat a když se náhodou stane, že to člověk přežene, není problém to spravit trochou pudru. Mám tu tmavší variantu ze dvou a mám pocit, že to byla limitovaná edice. Každopádně ji sem dávám proto, abyste se nebáli zkusit nějaké tvářenky či jiné produkty této značky.


Příjemný a osvěžující produkt, který jsem si za rok 2017 koupila několikrát, je růžová voda od Avonu. Ráno pleť hezky osvěží a rozjasní, takzvaně "probudí", a při použití večer dodává pocit "dočištění", případně zchladí pleť po použití nějakého drastického produktu na vyčištění pleti. Letoš bych chtěla zkusit růžové vody i od jiných značek, třeba i dražších, abych měla srovnání. Zajímalo by mě, jestli bude mít rostoucí cena na kvalitu v tomto případě nějaký vliv. Tato voda od Avonu se dá v pohodě koupit do 50 Kč a jsem s ní moc spokojená.

vždycky potřebuji mít hned další v zásobě
Řekla bych, že je to všechno. Moc dekorativní kosmetiky jsem nezmínila, tak doufám, že vás to nemrzí, ale já zastávám názor, že základem pro krásné líčení je především kvalitní pravidelná péče. Souhlasíte?

Mějte se famfárově!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky