pátek 3. března 2017

Recenze: Yves Rocher Sérum Végétal tonikum

Dlouho jsem nepoužívala žádnou pleťovou vodu a moje pleť už si žádala o to, abych opět začala. Na základě doporučení v jednom videu youtuberky Flabgee jsem si koupila Yves Rocher vyhlazující čisticí tonikum Sérum Végétal. I když ještě nic na vrásky nepotřebuji, neodolala jsem a musela ho vyzkoušet. Jak napovídá fotografie níže, hned jsem si ho zamilovala (a už také vypoužívala celé balení).





Nejdříve něco málo o značce...

Značka Yves Rocher je tu pro nás již od roku 1959, kdy pan Yves Rocher zrealizoval svoji vizi o kosmetice založené na rostlinné bázi. Od té doby je Yves Rocher pěstitelem, výrobcem i distributorem v jednom. Využívá blahodárných účinků rostlin pro krásu žen, chrání životní prostředí a poskytuje vysokou kvalitu a ochranu svých výrobků. (zdroj: http://www.yves-rocher.cz/)



Než přejdu k samotnému hodnocení produktu, tak by bylo asi vhodné zmínit,
co slibuje etiketa:

  • tonikum obsahuje výtažek z kosmatce krystalového, který v pleti stimuluje protein mTOR - ten aktivuje buněčné mechanismy v boji proti vráskám
  • více než 94 % složení je přírodního původu
  • bez minerálních olejů, barviv a parabenů
  • pleť má být čistá, hydratovaná a má získat svůj tonus a jas


Moc jsem si od tohoto produktu neslibovala, protože jsem si říkala, že nejspíš ani nepoznám rozdíl, když ještě netrpím na vrásky, které by tonikum mělo právě vyhlazovat. Nicméně, o to více mě překvapilo, jaký je to dobrý každodenní pomocník.

Žádné zápory jsem během používání produktu nezaznamenala, takže se aspoň můžu podělit jen se samými pozitivními věcmi...

Plusy tonika Sérum Végétal


Ihned po otevření mě zaujala lehce gelová konzistence a příjemná vůně. Na rozdíl od klasické pleťové vody, která se vsákne do tamponku, tohle tonikum z velké části zůstalo na povrchu a přeneslo se tím na pleť dost produktu. Bohatě mi stačila jedna kapka a 200ml balení vydrželo, i při dodržování doporučeného používání 2x denně, opravdu dlouho.

I když mám celkem citlivou pleť, neměla jsem s tonikem žádný problém. Naopak mi produkt pomáhal pleť zklidnit po čištění, zhydratovat ji a rozjasnit.

Přestože nemůžu posoudit vyhlazení vrásek, přijde mi, že celkově zlepšuje strukturu pleti. Make-up po použití tonika vypadá lépe, protože nemá šanci zalézt do pórů.

Yves Rocher Sérum Végétal vyhlazující čisticí tonikum můžu s klidným svědomím všem doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky