pátek 24. března 2017

Report: Líčicí workshop od MUFE a meet&greet s GetTheLouk + produkty MUFE (first impression)

Včera se v OC Nový Smíchov konal líčicí workshop Make Up For Ever se skvělým Julienem (@julien_rol_official). Role překladatelky se ujala moje oblíbená youtuberka GetTheLouk. Kdo sledoval můj Instagram, resp. Insta stories, už o tom má určitou představu.



Jak to bylo...

GetTheLouk na svém Instagramu vypsala soutěž a já jsem nějakým zázrakem byla mezi výherci. Měli jsme se dostavit v 16:00 ke stánku Make Up For Ever u Sephory v OC Nový Smíchov.

Když jsem dorazila, všechny sedačky už byly obsazené a vzadu postávalo pár hezky nalíčených slečen, ze kterých po chvíli "vylezlo", že to také vyhrály. Jelikož těm lidem nemohli organizátoři prostě říct, ať odejdou, tak jsme se vmísily do davu. I když bylo nepříjemné tak dlouho stát, vidět i slyšet bylo naštěstí celkem dobře.


Julien všechen svůj elán a vášeň vložil do líčení modelky a popisoval nám, co dělá a proč je to tak dobré. GetTheLouk jeho rady překládala, přidávala i ty své a vše vysvětlovala stejným stylem, jako to dělá ve svých videích. :-)


Některé tipy, které na workshopu zazněly, jsem znala, ale bylo také hodně těch, které jsem neznala. Několik jsem si jich zapamatovala a nyní se s vámi o ně podělím.

1) Pokud si dáte více vrstev spodní vodní linky, rozteče se vám do řas a vytvoří to pěkný efekt. Pak už stačí jen upravit trochu linku pod řasami.

2) Když si dáte přes tužku ještě sypký stín, linka déle vydrží.

3) V případě, že použijete stíny, napadají vám trochu i na řasy a perfektní look to zkazí. Proto je dobré dávat si řasenku nejdřív trochu na horní stranu řas, a potom pokračovat klasickým způsobem.

4) Zvětšování rtů pomocí líčidel je super, ale zvětšujte si je jen směrem nahoru a dolů, nikdy ne do stran.

5) Rozjasňovač se používá nejen na tváře, ale obecně na nejvystouplejší části obličeje, na které dopadá světlo (takže klidně i nad obočí).

6) Jestli se potýkáte se spadlými víčky, zapomeňte na protáhlé linky, ale snažte se líčení spíše hnát výš.

7) Fixační spreje či termální vody je lepší stříkat nad sebe a nechat na sebe spadnout jen tu mlhu. I když na sebe vědomě přímo namíříte sprej, stejně sebou cuknete.

8) V případě smíšené pleti nezbyde nic jiného než mít více produktů a používat je na potřebná místa. Výživa na suchá místa na obličeji a zmatňující na T-zónu.

9) Při použití metalických stínů se lepšího efektu dosáhne delším uhlazováním štětcem. Přirovnali to k správnému nastavování zrcátek.

10) Při kreslení linek nenatahovat kůži kolem očí. Zaděláváte si na vrásky a jen co kůži pustíte, tak zjistíte, že vám linka zkrabatěla a máte ji delší, než jste chtěly.

Když byla modelka zcela nalíčená a dotazy zodpovězeny, zavolali si nás výherce dopředu. Každá jsme dostala taštičku s překvapením a následovalo objímání, fotografování, děkování a tak dále. To byla ta nejhezčí část z celého workshopu - možnost se osobně pozdravit s GetTheLouk. Měla jsem chuť začít pískat radostí jako malá holka. :-)



Až dnes doma jsem prozkoumala darovanou taštičku a moje reakce byla jednoznačně "Wow"! Ještě než jsem zjistila, že jsem vyhrála účast na workshopu, tak jsem si říkala, že bych se šla po něm alespoň s GetTheLouk vyfotit a koupit si nějakou rtěnku Artist Acrylip.

Asi vám došlo, že se jedna tahle nová rtěnka nacházela v taštičce a kupovat jsem si jí nemusela. Dostala jsem konkrétně odstín číslo 201 a k tomu ještě voděodolnou modrou tužku na oči Aqua XL číslo I-24.




Lip paint má zvláštní plyšový aplikátor, se kterým se budu muset naučit manipulovat. Barva úplně nezaschne, obtiskává se, ale neztrácí na intenzitě. Je to taková zářivá fuchsiově růžová.





Tužka je krásně mazlavá, dobře se s ní pracuje, je hezky pigmentovaná, neobtiskává se na víčko a drží i ve spodní vodní lince, když dáte víc vrstev.



Na workshop mi zůstanou krásné vzpomínky. Dozvěděla jsem se něco nového, poznala skvělé lidičky a dostala šanci vyzkoušet nové produkty. Doufám, že to nebyl můj poslední. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky