středa 1. března 2017

Beauty tips: Buď krásná celý den s 16h lip colour

V tomto článku bych vám chtěla předat svoje zkušenosti se rtěnkami 16h lip colour od Dermacolu, o kterých se poslední dobou hodně mluví. Ani já jsem neodolala davovému šílenství a pořídila si dva přirozeně vypadající, odstíny - 05 a 06.

 Před zaschnutím (vlevo 05, vpravo 06)

Po zaschnutí (06 vpravo zmatní)
Po nanesení lesku

Během přibližně čtvrtletního nošení těchto rtěnek jsem si ověřila, že opravdu vydrží celý den, jak proklamují reklamy. Jejich výdrž a komfortní pocit na rtech ovšem záleží i na jiných faktorech než na samotných rtěnkách - např. na počasí, péči před aplikací atd. Pojďme si to detailně rozebrat...

Mnou osvědčený postup:


1. Podívejte se, jak je venku
Zjistila jsem, že 16h rtěnky nejsou dělané do mrazů a ledového větru. V takových dnech na rtech popraskají, takže jsou lepší balzámy či krémové rtěnky.
Nemrzne?
Super. Vesele do nich!

2. Zkontrolujte si rty
Před samotnou aplikací rtěnky si raději udělejte peeling rtů (bohatě postačí kartáček na zuby). Rty musí být hebké, aby rtěnka mohla krásně přilnout a netvořily se hrudky.

3. Naneste tenkou vrstvu
Tak...rty máte hebké. Nyní naneste pouze JEDNU tenkou vrstvu a NETISKNĚTE rty k sobě, jak má hodně lidí zvykem.

4. Nechte ji zaschnout
Na obalu je napsáno, že zasychá jednu minutu. V zájmu skvělého výsledku to zkuste opravdu dodržet.

5. Nezapomeňte na lesk
Čirý lesk je přiložen z dobrého důvodu, tak na něj nezanevírejte. Stará se o to, aby se rty nevysušovaly a nošení rtěnky tak bylo příjemné. ;-)

6. Vyvarujte se horkému
Pokud jste stejně jako já zvyklí dělat si do termohrnku na cestu do práce/školy horký čaj nebo kávu, tak vás zklamu. Pár desítek minut byste se měli vyvarovat horkým nápojům. V opačném případě rtěnka zflekatí a začne se ztrácet ze středu rtů.

Jak vidíte, není to nic náročného. Když tato opatření dodržíte, jsem si jistá, že budete s výsledkem všechny spokojeny. Snad pro vás byl článek užitečný. :-)

A jaké zkušenosti s 16h lip colour máte vy? Také je zbožňujete?

Ahoj příště!
Vaše Bella

P.S. Pokud nemáte dvoufázový odličovač, tak je možné, že vám nepůjde odlíčit. Až takovou má tato rtěnka výdrž!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky