úterý 26. září 2017

Podzimní nezbytnosti | Beauty novinky od Mary Kay

Ahoj všichni,

byla jsem si u Lucie v salonku vyzvednout objednávku a při té příležitosti jsem nad šálkem čaje omrkla, vyzkoušela a nafotila novinky od Mary Kay. Jedná se o 13 nových odstínů rtěnek a 3 sady na tělo. Také jsem se na schůzce postupně nalíčila 3 paletkami stínů a doma pak ještě vyzkoušela vzorek pleťové masky s černým uhlím.

Jako první se vrhnu na produkty na tělo. Jsou 3 nové sady a každá obsahuje parfémovaný sprej, tělové mléko a sprchový gel. Od nejjemnější vůně po nejsilnější bych je seřadila takto - Chaise a Rainbow (fialová sada), Paint the Sky (růžová sada) a Sail to the Moon (zeleno-mint sada). To je zároveň i řazení podle mých preferencí. Fialová sada mě totiž nadchla úplně nejvíc. Sprcháč jsem pochopitelně nezkoušela, ale tělové mléko mě překvapilo, jak se dobře vsáklo do kůže. Naproti tomu zelená sada není můj šálek kávy, protože je taková hodně svěží. Trochu mi vůní připomněla tyčinku na akné spolu s nějakými citrusy. Věřím, že v létě mohla být super.

Zleva: Paint the Sky, Sail to the Moon, Chase a Rainbow
Parfémovaný sprej 690 Kč, Tělové mléko 390 Kč, Sprchový gel 390 Kč
Když už jsme u té péče, tak než se vrhnu na rtěnky ještě v krátkosti zmíním všeobecně oblíbenou čisticí pleťovou masku s aktivním černým uhlím. Já z ní totiž až tak unešená nejsem.

Clear Proof Hloubkově čisticí maska s aktivním uhlím 650 Kč

Plusy
+ nádherná vůně
+ není slupovací, tudíž vhodná na citlivou pleť
+ dobře se nanáší
+ odmastí pleť a přitom nepodráždí a nevysuší

Mínusy
- nečistí póry dostatečně do hloubky
- jen pro ty, kteří póry nemají moc zanešené

Na nové odstíny gelových rtěnek byla radost pohledět. Jsou  mezi nimi jak světlejší nude odstíny, tak i tmavší vínové a do červena. Všechny se teď na podzim budou hodit. Podle swatchů na ruce jsou hezky pigmentované a příjemné. Barevně se mi nejvíce líbily odstíny Rosewood, Raspberry Ice a Apple Berry. To jsou barvy, kterých nikdy nemám dost a na které se vždy můžu spolehnout, když zrovna nevím, co bych si na rty dala.

Mary Kay Gelové pololesklé a polomatné rtěnky, 390 Kč
Mary Kay Gelová polomatná rtěnka swatche - zleva: Midnight Red, Crushed Berry
Mary Kay Gelová pololesklá rtěnka swatche - zleva: Tranquil Toffee, Rosewood
Mary Kay Gelová pololesklá rtěnka swatche - zleva: Sunset Peach, Romantic Pink, Mod Pink, Red Smolder
Mary Kay Gelová pololesklá rtěnka swatche - zleva: Raspberry Ice, Luminous Lilac, Haute Pink, Apple Berry
A nakonec přichází to nejlepší - oční stíny. Oproti klasickým minerálním stínům Mary Kay, neopadávají pod oči a celkově moc nepráší. Některé jsou více pigmentované než jiné, což uvidíte za chvíli na swatchích, ale všechny se dají dobře vrstvit, takže můžete docílit jakkoliv výrazného líčení.

Mary Kay Sada očních stínů za 390 Kč - zleva: Shades of Jade, Autumn Leaves a Berry Haute
Sady Shades of Jade a Berry Haute jsou limitované edice, ale sada Autumn Leaves, která má všechny stíny naprosto perfektní a obsahuje i zlatou, díky níž se mi líbí nejvíc, by měla být ze stálé kolekce. Jupí! :-)

Mary Kay Sada očních stínů Shades of Jade (limitovaná edice)
Mary Kay Sada očních stínů Berry Haute (limitovaná edice)
Mary Kay Sada očních stínů Autumn Leaves
Zaujala vás některá z novinek? Máte rádi kosmetiku Mary Kay? Já rozhodně ano a moc se těším na další novinky, se kterými přijdou.

Jestli nemáte svou nezávislou kosmetickou poradkyni, můžete si podzimní kosmetickou výbavu objednat u Lucie (její facebook ZDE). Nezapomeňte, že můžete využít 50% slevu na kurz líčení, když jí sdělíte mé jméno Bella Moon - více informací v článku ZDE.

Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky