úterý 19. září 2017

Trend It Up COLOR EXPRESSION

Ahoj všichni,

značka Trend It Up z dm přichází s novou řadou dekorativní kosmetiky Color Expression a já vám ji teď ráda představím.

Jak určitě víte, Trend It Up je levná drogérková značka, která se ale pyšní skvělou kvalitou. Za málo peněz tak dostanete hodně muziky.

V balíčku mi dorazily tři druhy laků na nehty - matný (černý), se třpytkami (bílý) a lesklý (zelený, fialový). Nejvíce mě zaujal ten bílý, protože vypadá jako na slunci se třpytící sníh. Teď na podzim ho ještě moc nevyužiji, ale v zimě, zvlášť v období Vánoc, bude jasnou volbou. Za zmínku rozhodně stojí i zelený. Taková zářivá zelená se běžně nevidí, i když to na fotografii moc nevynikne. Na mém Instagramu @bellamoon94 dám ještě časem vědět, jak jsou na tom s výdrží.




Produktů na rty mi přišly dva druhy. Z toho mi bohužel vyhovuje jen jeden. Poslední dobou si čím dál tím víc zamilovávám lesky na rty. Od dob, kdy jsem je přestala nosit, se toho hodně změnilo. Už to nejsou třpytivá lepidla vlasů. Color Expression Lip Polish je konzistencí spíše zabarvený pečující olejíček na rty. Opravdu je na rtech příjemný jako balzám a vypadá velice přirozeně.

Trend It Up Lip Polish
TIU Lip Polish swatche - zleva: 010, 020, 030, 040
Color Expression Lip Sorbet mi připomíná pastelku. Nejen svým designem, také se s ní stejně dobře pracuje. Obsahuje jemné třpytky a dala bych ruku za to, že i nějakou látku na zvětšování rtů, protože po nanesení rty brní. Chvíli jsem si říkala, jestli na to nejsem alergická, ale sestra na tom byla stejně, takže předpokládám, že to je záměr výrobce. Je otázka, kolik lidí tento pocit snese.

Trend It Up Lip Sorbet
TIU Lip Sorbet swatche - zleva: 010, 020, 030, 040
Tužky na oči Trend It Up Duo Kajal mě trochu vyděsily svojí tloušťkou. Pravda, neuděláte s nimi precizní tenké linky, ale využití by se pro ně našlo. Jsou dobře pigmentované a dobře se rozmazávají. Doporučila bych je proto začátečníkům. Když něco zkazíte, jde to dobře dolu. :D Pravděpodobně z toho budou lepší stíny než linky. Tužka Trend It Up Nude Kajal na spodní vodní linku je naproti tomu naprostá bomba!

Trend It Up Duo Kajal a Trend It Up Nude Kajal (vpravo)
Trend It Up Duo Kajal a Trend It Up Nude Kajal swatche
Poslední věc, kterou vám dnes ukážu, je zmatňující báze pod make-up. Podle konzistence soudím, že je to klasická silikonová báze, která vám vyhladí obličej.


Zaujalo vás něco z novinek? Máte značku Trend It Up v oblibě? Já ji vnímám jako to lepší, co se dá běžně v drogérii sehnat.

Příště se můžete těšit na novinky od Mary Kay. Mějte se famfárově!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky