čtvrtek 23. listopadu 2017

BYE BYE BABIES #2 | přes 10 mini recenzí

Ahoj všichni,

jsem v šoku, že sepisuji teprve druhé vydání vypotřebovaných produktů. Nespotřebovávám tak rychle, jak bych chtěla - obzvlášť krémy na tělo, které se mi tu kupí. Nicméně i tak tu mám asi 14 prázdných obalů jiných věcí, které dnes budu hodnotit.



Gely/krémy do sprchy



Sprchové gely/krémy Balea jsou radůstky, které si můžete dopřát vždycky, protože jsou opravdu levné (25 Kč) a přesto krásně voní a vypadají úžasně. Dnes tu mám dopotřebované dva - s mlékem a medem a kokosovou limitku Bahamas dream. Mléko a med je vůně, která je moje srdcovka. Obecně sprchové krémy mi přijdou na sprchování příjemnější. Od limitky Bahamas dream jsem čekala trochu víc. Oproti tomu ananasovému ("Jamaica něco" :D), který měla sestra, to bylo zklamání. Je to první sprchový gel Balea, jehož vůně mě po otevření "nepraštila do nosu". Jeho sytá růžová barva to ale trochu kompenzovala.


O pomerančovém peelingu už jsem psala samostatnou recenzi, takže pro více informací o něm se mrkněte do článku --> ZDE. Zopakuji jen, že jsem s ním byla velice spokojená. Holení jakékoliv části těla je za trest, pokud nepoužiji gel na holení. Zkoušela jsem i pěnu, ale ta nedělala tak dobrou službu. Tento růžový gel (cca 38 Kč) je vyloženě na citlivou pokožku (obsahuje aloe vera). Také má moc příjemnou vůni. V tom, jak zjemňuje chloupky a zklidňuje pokožku, nevidím nějaký extra rozdíl oproti grapefruitové variantě. Oba jsou stejně dobří, takže je střídám podle toho, na jakou vůni mám při nákupu náladu. :-)


Šampony



Moje vlasy se stále ještě nevzpamatovaly z odbarveného ombré a šampon sám o sobě to nespraví. Nicméně po nějakých více výživných se mi mastí, proto jsem ráda za zlatý střed, který představují tyto dva šampony na fotce výše - Balea coffein shampoo a Syoss keratin (o tom jste se už mohli dočíst v článku z rubriky 3 na 3 --> ZDE). Oba dva mi vlasy hezky odmastí, dodají jim přirozený lesk, trochu je uhladí, ale na zmírnění vypadávání vlasů vliv nemají.


Čisticí přípravky na pleť



Začnu tím, že o textilních maskách na obličej chystám samostatný článek, takže o masce Garnier moisture + freshness vám povím někdy příště. Zatím moc uchvácená nejsem. Dvoufázová micelární voda Garnier (ta zlatá) je jiné kafe. Po všech odličovacích vodách/mlékách, co jsem vyzkoušela, si stále drží první místo. Během chvilky a šetrně odlíčí i odolný make-up, např. dlouhotrvající 16h rtěnku od Dermacolu, kterou ničím jiným než dvoufázovou vodou nesundáte.


Od Avonu si opakovaně kupuji čisticí tamponky s kyselinou salicylovou, která pomáhá v boji s akné, a růžovou vodu, která slouží jako tonikum. Tamponky už mají nový (bílý) obal, který už mám hezky doma v šuplíku na další používání, abyste se nedivili, že to nemůžete najít. Používám je na dekolt a záda, kde se mi akné po vysazení antikoncepce také vyskytuje, protože jsou opravdu silné, zabírají mi, akorát na obličeji je nesnesu. Růžovou vodu používám ráno i večer na závěr čištění pleti jako finální dočištění a tonizaci před nanesením pleťového krému.


Krémy na obličej



Očnímu krému Rival de Loop jsem teď nevěrná s krémem od Alterry a hořce toho lituji. Těším, až se vrátím k tomuto. Vydržel mi několik měsíců při používání 2x denně, hezky okolí očí hydratoval, oči mě z něj nepálily a neměl žádnou nepříjemnou vůni. Je skoro zázrak najít v drogerii oční krém, který by nebyl vyloženě pro starší pleť. Výrobci asi nechápou, že i kolem 20 můžete mít suché oční okolí.


A jsme zase u toho...mléko a med...tentokrát jde konkrétně o vyživující pleťový krém od Avonu, kterým se mažu na noc. Je to stálice na mé kosmetické poličce. Mám už asi 5. balení, ne-li víc. V tomto podzimním/zimním počasí už občas sahám po nějakém hutnějším krému či olejíčku, ale i tak hydratuje pěkně. Na jaře a v létě ho budu opět používat denně.


Dekorativka



Dekorativní kosmetiku je těžké úplně vypotřebovat. Navíc je mi z toho vždycky smutno, když se s něčím takovým mám rozloučit. Přesto tu mám dva produkty, a sice pudr Avon Ideal Flawless v odstínu Fair a stejnojmenný korektor. Dneska už je najdete pod značkou Avon mark. v mnohem hezčích obalech. Pudr si s mamkou kupujeme, kam nám paměť sahá. Je jemně namletý, hezky matuje a dodává další krytí. Korektor už tak slavný není a je potřeba ho dávat pod make-up, aby nedělal fleky. Jeho výhodou je studený neutrální podtón, který ocení hlavně bledulky bílé jako stěna (jako moje mladší sestra například :D).


Jak se daří vám spotřebovávat? Zvládáte to nebo vyhazujete prošlé plné lahvičky? Napište mi to do komentářů.

Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky