středa 15. listopadu 2017

Unikla jsem barvám? - Barvám neutečeš 2017 (report)

Když jsem si zakládala tento blog, vůbec by mě nenapadlo, že se tu objeví něco takového. Já, taková lemra líná, jsem začala běhat. XD S kamarádkou jsme si vybraly běh Barvám neutečeš hlavně z toho důvodu, abychom měly nějakou motivaci, přesné datum, do kterého se snažit nějak vytrénovat. Ano, bylo to pouhých 5 kilometrů, v podstatě nic, ale chtějte to od člověka, který byl kvůli srdci osvobozen z tělocviku a v životě na výdrž neběhal.



Barvám neutečeš je rodinný běh, na kterém letos mohli lidé startovat již počtvrté. Celé se to odehrálo v areálu Psychiatrické léčebny Bohnice v Praze. Díky Nadaci O2 z každého startovného poputovalo 50 Kč na konto Linky bezpečí.

Osobně si myslím, že by to mohlo být více, protože startovné bylo poměrně vysoké. S kamarádkou jsme si vstupenky kupovaly přes Slevomat za 479 Kč. Ale i tak se na našem termínu 20. května 2017 od 11:00 vybralo přes 820 000 Kč.

Kromě moderátorky bylo přítomno i několik youtuberů. U našeho startu byl Zachy a Jonáš (Johny Machette). Později se k akci připojili Adam Mach a Anna Šulc.



Účast byla tak veliká, že jsme museli vybíhat po skupinách, abychom se neušlapali. Měli jsme však mezitím postaráno o zábavu - udělali jsme několik barevch mexických vln.


Na dráze bylo 5 barevch stanovišť, kde čekalo několik pracovníků, kteří házeli po běžcích barevný prášek. Spousta lidí se tam válelo po zemi, aby se obarvili co nejvíce. Trochu mě překvapilo, že to někteří pojali jen jako procházku. Musím tedy přiznat, že jsme s kamarádkou také neběžely pořád, ale to bylo tím, že jsme vždycky musely vydejchat ty barvy. V půlce trasy byl stánek s pitím zdarma pro běžce a stejně tak i v cíli, za což je moc chválím. V jedné zatáčce na běžce číhali dokonce hasiči a kropili je vodou.


Když jsme doběhly do zdárného cíle, postavily jsme se do jedné z mnoha front na jídlo. Výběr byl slušný. Daly jsme si tortilly a usadily se na trávník před pódiem. Akorát jsme to stihly před tím, než začala tombola a koncert skupiny Mirai, na kterou jsme se tak těšily. Koncert byl naprosto skvělá tečka na závěr už tak skvělého dne. Kluci jsou moc sympatičtí a talentovaní.


Příští rok se chystáme zúčastnit znovu. Byl to moc fajn den a i to bylo pro dobrou věc. Jestli jste letos nebyli, doufám, že se tam příští rok uvidíme. :-)

Všechny fotografie tentokrát nejsou jen ode mě, ale i od kamarádky Lenky, která se mnou běžela, a moc jí za to děkuji. :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky