neděle 5. srpna 2018

Recenze | L’Oréal Smooth Sugars Clear Scrub

Ahoj všichni,

před dvěma měsíci jsem podlehla a koupila si další věc ze svého wish listu, a sice Smooth Sugars scrub od L’Oréal. Vzhledem k ročnímu období jsem zvolila variantu “kiwi”, která by měla bojovat proti černým tečkám. Na následujících řádcích vám sdělím své dojmy z dosavadního používání produktu.

L´Oréal Smooth Sugars Clear Scrub - cena 200-300 Kč

Vzhled má úplně špičkový. Musíte uznat, že vypadá šťavnatě a k nakousnutí. Za to musím L´Oréal pochválit. Otevírá se a zavírá naprosto lehoučce a pro jistotu má ještě jedno menší víčko, aby obsah zůstal tam, kde má.


Co mě hned po otevření zarazilo, byla velmi silná chemická parfemace. Kiwi mi vůní zdaleka nepřipomíná. U Too Faced bronzeru mi ta rádoby broskvová vůně také vadí, ale přesto ten produkt je natolik dobrý, že ho používám denně. To o tomhle scrubu říct nemůžu.

Ačkoliv má v sobě zrníčka jako kiwi, tak pleť obrušuje to zelené vše okolo, protože je v tom směs tří cukrů. Pro pleť je to celkem agresivní. Zrníčka kiwi se akorát dostávají pod nehty nebo bezúčelně kloužou po pleti. Ale vypadá to hustě, co si budem povídat.. :)

Náplň flakonku přímo vybízí k ochutnání - ale nedělejte to! :D

Jak i sami píší na obalu, hřejí z toho tváře. Naštěstí jen ze začátku. Po určité chvíli scrub změní konzistenci v takový vodovější olejíček. To už je příjemné. Vzhled i účel použití tohoto konkrétního scrubu přímo nabádají k používání během léta, proto tomu zahřívání moc nerozumím. Chápu, že teplo otevírá póry, ale na to je v těchhle dnech člověk přehřátý až dost. Z tohoto důvodu jeho použití vidím spíše na podzim.

Scrub lze použít jak na pleť, tak na rty, takže nepotřebujete mít doma dva produkty tohoto typu. Při použití na rty to chce však dávat pozor, abyste ho omylem neolízli. Pravděpodobně by se vám nic nestalo, ale nechutná dobře. Proto na rty stále raději používám scrub od Lushe, který můžu sníst. Dříve by mě něco takového ani nenapadlo, ale už jsem si na to zvykla a zvyk je železná košile, jak se říká. Věřím, že tohle pro mnohé není překážka.

Smooth Sugars Clear Scrub - složení

Co se týče čištění pleti, tak nemohu říct, že by vám to zázračně vyčistilo póry, ale starou kůži obrousí, celkově pleť odmastí a prokrví, takže i rozjasní, a cítíte se potom svěže

Přijde mi, že když použiji elektrický kartáček, tak je pleť jemnější a celá procedura i příjemnější. Stále po něm občas sáhnu a určitě ho nevyhodím. Ten jeho zábavný vzhled mě nutí ho pořád zkoušet, i když vím, že se žádný zázrak ani tentokrát nestane.


Vím, že to nebyl pozitivní článek, ale všechno holt není zahalené sluncem. Nebudu tu zpívat oslavné písně na produkt, který mi absolutně nesedl. Jestli jste někdo s tímto produktem spokojeni, tak jsem jedině ráda.

Jaký je váš oblíbený scrub/peeling? Zkoušeli jste už nějaký od L´Oréal?

Mějte se famfárově!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky