středa 15. listopadu 2017

Autumn favorite essentials | Moji podzimní oblíbenci

Ahoj všichni,

dnes vám představím kosmetické produkty a pomůcky, které jsem během podzimu hojně používala a mohu je doporučit. Bude to převážně z kategorie skin care, ale na své si přijdou i milovníci dekorativní kosmetiky.




Vlasy


Došla mi trpělivost s mými vlasy, proto jsem se rozhodla vyzkoušet šampon s bílým vlčím bobem od Yves Rocher, který by měl podporovat růst vlasů a zabraňovat jejich vypadávání. Zatím můžu po několika použití potvrdit, že mi vlasy vypadávají méně - jak při samotném mytí, tak při česání.


Skin care



Během podzimu jsem se vrátila k toniku opět od Yves Rocher. Myslím, že si vysloužilo první nebo druhý článek na tomto blogu - najdete ho ZDE. Vydrží dlouho, protože ho stačí málo, a o moji pleť se stará opravdu dobře.


Neskutečně mě bavila čisticí maska Planet Spa od Avonu, i když to není absolutní zázrak v oblasti čištění. Má totiž zelenou barvu, příjemnou vůni a nedráždí mi pleť, jako to dělá spousta čisticích produktů. Také za ní nezaplatíte majlant.


Konečně jsem se odhodlala vyzkoušet něco z přírodní kosmetiky Havlíčkova přírodní apotéka. Český krém teď používám denně. Při roztírání po pleti krásně voní po meduňce, hezky se vstřebává a hydratuje pleť. Nelituji jediné koruny, kterou jsem do toho vložila na podzimním Interbeauty - o tom více ZDE. Čisticí 3minutovou masku ještě nemám dostatečně prozkoušenou, takže o ní někdy jindy, ale musím zmínit bylinnou vodu ve spreji. Váhala jsem, jestli si to mám takhle před zimou kupovat, když takovéhle produkty používám v létě, na což se to hodí úplně nejvíc. Překvapivě sprej používám téměř denně na osvěžení, když se cítím vysušená a unavená, nebo prostě jen tak z radosti, protože to krásně přírodně voní.


Byla jsem poslední dobou líná se při čištění pleti zdržovat se svým elektrickým kartáčkem od Mary Kay (článek ZDE), proto jsem používala tento silikonový od Avonu, na který jsem dala trochu nějakého čisticího gelu a párkrát si s ním přejela po obličeji.


Tělo


Od léta používám tělový krém s vůní jablek (článek ZDE), jak jinak než od Yves Rocher, a nějakou dobu ho ještě používat budu s mojí ochotou se mazat... :D Byla to limitovaná edice loňských Vánoc, takže už ho bohužel neseženete, ale berte to jako doporučení a tip na dárek, protože zatím jsem nenašla od této značky produkt, který by mi nesedl nebo mi nevoněl -> takže se nemusíte bát investovat do letošních limitek či stálých produktů Yves Rocher.


Vůně


V září jsem oslavila své už 23. narozeniny (hnus!). Za jeden z dárků jsem si v Douglasu vybrala sladkou vůni Valentino. Sladké vůně obecně vévodí mému roku 2017 a teď na podzim a zimu se skvěle hodí. Je to EDT, ale i tak vydrží vonět poměrně dlouho a intenzivně. Také má naprosto nádherný flakonek, od kterého se zajímavě odráží světlo, se zlatými detaily. Cenově se řadí už spíše k těm luxusnějším vůním.


Dekorativka



Poslední článek byl celý věnovaný zlatému rozjasňovači MakeUp Revolution na fotografii výše - najdete ho ZDE - takže už se k němu moc vyjadřovat nebudu. Jen vypíchnu, že ho mám ráda a že článek obsahuje i návod, jak si spravit rozbitý pudrový produkt. V souvislosti s nákupem rozjasňovače jsem si pořídila i nový štětec od Avonu. Má příjemně hladkou rukojeť, dostatečnou hustotu umělých vláken, nepelichá a celkově se mi s ním dobře pracuje.

Se začátkem školy jsem si začala opět pravidelně upravovat obočí (v létě se mi moc nechtělo). Pomáhal mi při tom gel na obočí Make me brow v odstínu 03 Soft browny brows od Essence, který je skvělou náhradou za dražší gel od Benefitu.

Ráno už si neumím představit bez korektoru pod oči od Mary Kay. "Seznámila mě s ním" báječná Lucie Krymlová. Sám o sobě má děsivě oranžovou barvu, která se však při zapracovávání do pleti záhadně vytratí. Korektor je hodně hutný, silně krycí a neutralizuje tmavé kruhy pod očima. Zapracovávám ho pomocí prstů, což normálně nedělám, ale u tohoto produktu se mi to osvědčilo. A věřte, že se zapracovává a roztírá do ztracena dobře. Také pro lepší výsledný efekt dělám to, že nejdřív použiji korektor, a až pak make-up.


Znáte/používáte některý ze zmíněných produktů? Jací jsou vaši podzimní oblíbenci, bez kterých si to neumíte představit? Let me know...

Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky