středa 15. listopadu 2017

Recenze: Čištění pleti s kartáčkem Mary Kay

Krásné jarní odpoledne! Už měsíce používám na čištění pleti kartáček od značky Mary Kay, tak jsem si řekla, že vám o tom povím bližší informace.

Na pleti se projevuje stres, únava a zblázněné hormony v období menstruace či těhotenství. Moje pleť není vyjímkou. Níže naleznete všechny potřebné informace, na které jsem si vzpomněla, o mém SOS pomocníkovi, když se objeví pupínky. Stačí jeden den a uvidíte rapidní rozdíl.


Na trhu je spoustu různých pomocníků na čištění pleti a nebudu tady říkat, že je tento kartáček to úplně nej, ale rozhodně se vyplatí nad tím popřemýšlet a nebát se do takovéto věci investovat trochu víc. Kartáček od Mary Kay jsem kupovala za nějakých 1400 Kč a nelituji toho.

Kdybyste přeci jen, dámy, chtěly něco levnějšího, dejte si alespoň pozor na to, ať se hlavice kartáčku otáčí, ne jen vibruje. I to se totiž stává a míjí se to účinkem.

V ceně obdržíte přístroj MK, dvě kartáčkové hlavice a dvě AA baterie.


Kartáček podle mého názoru už na první pohled vypadá luxusně a spolehlivě. Je vodotěsný, má pohodlnou rukojeť a kvalitní hlavice.

Po zapnutí si můžete vybrat ze dvou rychlostí otáček hlavice. Já jsem zprvu používala tu první, pomalejší, a nyní, po půl roce používání, kdy mám slabší baterky, jsem přešla na druhou rychlost, která se stala naprosto vyhovující i na mojí citlivou pleť (normálně to tak není), a můžu kartáček používat vesele dál. Ano, po tak dlouhé době jsem ještě nemusela měnit baterie. :-)


Správně by se to mělo používat 2x denně - ráno a večer. Takhle často to upřímně nezvládám, nejsem schopná se k tomu donutit, i když je to příjemné. Donutím se zhruba obden. Přesto obdivuji, že na štětinách čisticí hlavice i po tolika měsících skoro není znát používání.


Snad nemusím zdůrazňovat, že je třeba i nějaký ten čisticí gel a voda. Já se spoléhám na čisticí gel rovněž od Mary Kay, ale kartáček plní svou službu i s jinými gely.


Proč používat elektrický kartáček? Jednoduše proto, že i kdybyste se přetrhly, tak vaše ruce ani s manuálním kartáčkem takového výkonu nedosáhnou. Neberte si to špatně, ale s tímto přístrojem ani nepotřebujete žádný peeling. ;-) Pleť je čistá a neuvěřitelně hebká

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit rychlejší léčení akné. Když se objeví, použiji kartáček jak ráno, tak i večer, a do dvou dnů můžu jít ven s klidným pocitem bez make-upu.


Co se mi ještě líbí je, že pro udržení kvality a hygieny hlavici oddělit a skladovat na poličce ve skříňce a samotné tělo hodit mezi ostatní produkty, aniž by došlo k poškození.


Celkově tento produkt hodnotím kladně, jak vám po přečtení článku došlo, a jsem jednoznačně PRO, co se týče elektrických pomůcek na čištění pleti. Směle do toho!

Snad jsem vypověděla vše podstatné a alespoň trochu vám tím usnadnila život. :-) Mějte se hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky