středa 15. listopadu 2017

Report: Interbeauty Prague - Spring 2017

Měsíce utíkají jako voda, ani jsem se nenadála a po podzimním Interbeauty, kdy jsem tam byla poprvé, jsem se dočkala toho jarního. Probíhal klasicky dva dny - 21. a 22. dubna 2017 na Výstavišti v Holešovicích.

Když jdete až druhý den, tak sice riskujete, že nebude dostatečně velký výběr (nějaký odstín už může být vyprodaný), ale velkou výhodou je menší množství lidí. To je pro mě rozhodující. Jen škoda toho špatného počasí.



Jak vidíte na fotografii výše, i tak tam bylo dost lidí (hlavně před NYXem) a nebylo jednoduché se mezi stánky pohybovat. Naštěstí jsme se sestrou, která šla se mnou, měly jasný CÍL. Chtěly jsme se podívat ke stánkům NYX, Make Up Revolution a Bomb cosmetics. Nakonec jsme navštívily i Ardell a Jordanu. Byl to rychlejší proces než na podzim, ale odešly jsme spokojené a s tím, co jsme chtěly.

Musím zmínit, že v NYXu pracovali jen příjemní zaměstnanci, kteří byli moc ochotní s čímkoliv poradit. Slečny byly navíc krásně nalíčené. Skvělá inspirace pro zákazníky. Řekla jsem si, že zkusím jejich linky. A samozřejmě jsem nemohla odejít bez Soft Matte Lip Creamu.

rtěnka: Soft Matte Lip Cream odstín Prague, linky: Matte Liquid Liner odstín Black Noir a Vivid Brights odstín Vivid Sapphire

Stánek s bombami do koupele Bomb cosmetics a dalšími "voňavými radůstkami" opět zářil všemi barvami. I odtud jsme si se sestrou odnesly pár věcí. Letos mě trochu zklamal výběr bomb do koupele. Dokázaly zaujmout spíše svým vzhledem než vůní.

máslo na rty s vůní jahod, bomba do koupele Neskutečný apetit s vůní rebarbory a ostružin

Před odchodem jsme se stavily ještě pro umělé řasy Ardell pro sestru a naše oblíbené bubble tea (nejedná se o reklamu). Kolem této značky je hodně zčeřená voda. Pro váš klid vybíráme převážně z jejich Top 10 bez umělých barviv.

Vlevo: Jablko* + Liči + Ananasové želé Vpravo: Vanilka + Matcha + Ananasové želé
*ze zmíněných příchutí je tato jediná s umělými barvivy

Až zpětně jsem si uvědomila, že jak NYX, tak Bomb cosmetics, u kterých jsem si koupila nějaké kosmetické produkty, které jsem vám ukázala výše, NETESTUJÍ NA ZVÍŘATECH. Moc se na to běžně nesoustředím, ale rozhodně jsem pro. Jiné značky, které se k tomu ještě neuchýlily, by si z nich měly vzít příklad.

Za mě musím říct, že jsem si veletrh moc užila a už se těším na další. Byl to takový "holčičí den", i když trochu náročnější, než si jen doma dát masku na obličej a nalakovat nehty. :)

A jaké jsou vaše dojmy a nákupy z veletrhu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky