středa 15. listopadu 2017

V jarních barvičkách

Krásné odpoledne všem,

jaro už nám klepe na dveře a já dostala chuť se na něj naladit i svým make-upem. Obvykle takovéhle barvičky na očích nenosím, tak máte jedinečnou příležitost je na mně vidět. :D

Před pár měsíci jsem k nákupu produktů Mary Kay dostala zdarma trio stínů MaryKay at Play. Do dneška se mi tyhle stíny válely v mém kosmetickém kufříku. Bylo na čase je vytáhnout na "světlo boží" a nelituji toho!





Jak vidíte, není to nic okázalého. Jsem zastánkyně toho, že líčení by mělo jen podtrhovat přirozenou krásu ženy a ne z nás dělat někoho úplně jiného, takže jsem si to neodpustila ani u dnešního líčení.


Začala jsem přechodovým stínem do ohybu víčka. Použila jsem k tomu stín číslo 2 z paletky Quatro od Avonu v odstínu Mocha Latte. Pak jsem na celé pohyblivé víčko nanesla hnědo-bronzový stín Scarabeo od Trend It Up a měla jsem připravený základ pro veselé barvičky.

Všechny barevné stíny v sobě mají třpytky ve stejných barvách. Do vnitřního koutku se mi samozřejmě skvěle hodila žlutá, která hází odlesky do zlaté. Do vnějšího koutku jsem "naťupkala" modrou. Na konec modrého stínu blíž ke středu víčka jsem nanesla trochu zelené a tou jsem i udělala podél řas linku, kterou jsem vedla ke žluté ve vnitřním koutku a celé líčení tak spojila.

Musím říct, že dokud jsem si neudělala černou linku fixem Avon Super Extend (Black), tak to nebylo ono a vypadalo to zvláštně. Barevné stíny je dobré vždycky od oka nějak oddělit. Na spodní vodní linku jsem použila voděodolné linky také od Avonu v odstínu Pearly.


Tak dlouho jsem váhala nad rtěnkou, že jsem použila jen tužku. Stejně mi vždycky vydrží nejlépe. :) Pro změnu jsem si vybrala jednu od Avonu - Avon True odstín Pink Cashmere. (Nebojte, nemám vše jen od Avonu...ale je toho docela dost, to je pravda..)


Nakonec jsem musela sáhnout po rozjasňovači, aby moje pleť nevypadala tak unaveně. Snad to splnilo dostatečně svůj účel a vy jste hned na první pohled nevidíte, jak jsem unavená. :D V poslední době jsem si oblíbila tento zapečený od Rival de Loop Young.



Myslím, že poslední fotografie ani nepotřebuje komentář, ale tak pro jistotu...
Zleva: černé linky Avon Super Extend, perleťové linky na spodní vodní linku Avon, tužka na rty Avon True, rozjasňovač, stíny Scarabeo Trend It Up, stín od Avonu a trio barevných stínů Mary Kay.


S černým fixem byla trochu těžší práce, přes stíny to tak dobře nekreslí jako bez nich, ale se všemi stíny jsem naprosto spokojená. Jsou hezky pigmentované a skoro vůbec nepráší.

Líbilo se vám dnešní líčení? Propadáte na jaře barvám nebo zůstáváte u klasických kouřovek? Můžete mi zanechat svůj názor dole v komentářích. Ráda si ho přečtu.

Brzy "na písanou"!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky