pátek 29. prosince 2017

Story time | Postřehy z drogérky

Ahoj všichni,

potřebovala jsem peníze na Vánoce, tak jsem od října do prosince vzala brigádu v drogerii Rossmann. Ostatně je to ráj pro takového milovníka kosmetiky jako jsem já, takže jsem tam byla spokojená. Dost jsem tam ale otestovala sama sebe a setkala se se zajímavými lidmi. Dnes vám, doufám, že pro pobavení, předám nějaké highlights z té doby. Jsou to takové myšlenky, které mě během práce napadaly...


  • I paleta posazená výš, než kam sahá tvoje hlava, se dá sundat..jen to odnese tvoje rameno a záda.
  • Nehraj si na hrdinku a řekni si o pomoc.
  • Když potřebuješ pomoc s těžkým zbožím, ochranka záhadně mizí z tvého zorného pole.
  • Čím víc se snažíš, aby něco nespadlo, tím spíš to spadne.
  • I chlapi se tě můžou ptát na gely pro intimní hygienu a ořezávátka na tužky na oči, tak na ně nezírej jak vyvoraná myš.
  • Starým lidem musíš všechno několikrát opakovat, ale jejich následná vděčnost za to stojí.
  • Můžeš narazit na lidi, který mluví směsicí hrkání a krkání nepodobající se žádnému tobě známému jazyku, přesto jim můžeš dokázat poradit.
  • S tím souvisí, že cizinci se opravdu nesnaží mluvit česky. Nezbývá než pátrat jako kriminalista, co by ten zákazník mohl chtít.
  • Sexy předklon a vztyk ve stylu pravé blondýnky po pár minutách v práci nepřipadá v úvahu.
  • Opravdu jsem tak mladá, jak mám napsáno v občance? Moje tělo s tím moc nesouhlasí...
  • První den v práci a hned se na mě nalepí nějaký chlápek, abych snad hned měla problémy se šéfovou.
  • Jednoho jsem se zbavila, měla chvíli klid, měsíc uplynul a je tu jiný chlápek...
  • Je jedno kolikrát si na sebe to firemní tričko vezmeš - jestli jednou nebo desetkrát - v té plechové skříňce tak či tak stejně zatuchne.
  • Před zavíračkou se musí vyrovnat zboží (tj. posunout odzadu dopředu) a přitom regály nejsou na ruce dostatečně vysoké.
  • Práce v drogerii může být i detektivní. Musíš vypátrat produkt, o kterém jsi nikdy dřív neslyšela, nebo podle ústřižku s jedním číslem najít správnou značku a odstín barvy na vlasy.
  • Tenhle roztomilý dědeček tady byl určitě před měsícem a taky se sháněl po Pitralonu. Za ten měsíc zase zapomněl, kde ho najde.
  • Je prima potkat v krámě někoho známého a pokecat.
  • Kvůli jedné babičce se i takový technický antitalent jako já naučí obsluhovat stroj na vyvolávání fotek.
  • Během směny jsem se učila novou anglickou výslovnost..třeba "matt" se podle nahrávky čte [mat].

Na závěr musím vyjádřit svůj velký obdiv ke všem zaměstnancům drogérie, že to zvládají na full-time. Je to hodně fyzicky a někdy i psychicky náročné, zvlášť když člověk celý dny poslouchá koledy, z nichž snad 50x za den byla "Já malý žáček". Mít bezproblémová záda a celkově mít lepší fyzičku, tak by mi vůbec nevadilo tuhle práci v životě dělat. Přestože jsem introvert, neměla jsem problém komunikovat se zákazníky. Naopak mě to bavilo a dělalo mi radost někomu pomáhat.

Snad jsem vám tímto článkem trochu přispěla k dobrému zakončení roku a trochu pobavila. Přeji vám všem v příštím roce hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů.

Mějte se famfárově! Těším se na vás v novém roce.

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky