sobota 16. prosince 2017

My favorites | péče o ruce

Ahoj všichni,

dnes přicházím s poměrně aktuálním tématem a tím je péče o ruce. Venku už je pěkně dlouho sychravo a jestli pravidelnou péči zanedbáváte jako já, nejspíš podle toho vaše ruce vypadají. Moje ruce jsou kromě klasického popraskání v tomhle nečase náchylné i na odřeniny způsobené zipem kabelky nebo bundy. I když šidím prevenci, mám tu několik oblíbenců na ukázku, po kterých sahám, když moje kůže volá o pomoc.



Mým největším a nejdelším miláčkem je krém s vůní mléka a medu od Avonu. Kupuji si ho několik let a stále mě neomrzel. Nevsakuje se moc dlouho, hezky hydratuje a tu vůni prostě zbožňuji.

aktuálně 39,90 Kč/75 ml

Na druhém místě se umístil krém na ruce a nehty od Yves Rocher. Má praktický uzávěr, dobře se vstřebává a má jemnou přírodní vůni heřmánku, kterou mám také moc ráda. Jeho obal už prošel renovací a moje skoro vypotřebovaná chudinka je zapadlá za skříní, takže jsem si na fotku vypůjčila ten sestry.

139 Kč/75 ml


Do třetice všeho dobrého je nutné zmínit i meduňkový krém od Manufaktury. Oproti předchozím dvěma krémům má tento vůni hodně výraznou. To mi na něm trochu vadí, ale pro cestu "emhádéčkem" je to ideální. Necítíte smradlavé spolucestující. ;-) Stejně jako ten od Yves Rocher má praktický uzávěr. Hlavně se mi líbí jeho obal.

159 Kč/100 ml

Poslední krém nepoužívám dlouho, protože jsem ho nedávno vyndala z kosmetického kalendáře od Douglasu, ale už o něm mohu říct, že je fajn. Vstřebává se nejlíp ze všech krémů, co jsem kdy použila. Má totiž takovou zvláštní gelovou konzistenci. Plné balení stojí 149 Kč/75 ml.


Tak to by byly moje stálice.. Podle složení to však vyhrává Manufaktura. Odkaz na článek se seznamem škodlivých látek v kosmetice a jejich účincích jsem nedávno sdílela na své facebookové stránce Radosti A Starosti By Bella, tak se můžete podívat. Co za krémy používáte vy? Staráte se o své ruce nebo na to kašlete?


Mějte se famfárově!
Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky