středa 7. června 2017

Recenze: Lirene CC cream Magic make-up

Opět jsem měla možnost vyzkoušet jeden z široké škály produktů značky Lirene. Po příjemném testování jejich micelárního gelu, o kterém už jste si mohli přečíst ZDE, se mi dostal do rukou CC krém Zázračný make-up.

30 ml za 239 Kč


Obal produktu mě naprosto uchvátil! Musíte uznat, že vypadá luxusně. Je z pevného plastu s matným efektem a stříbrným uzávěrem. CC krém se dostává ven opravdu titěrnou dírkou na konci úzkého a dlouhého "zobáčku". Náplň je velice hutná a vypadá jako klasický hydratační krém na suchou pleť.

po zmáčknutí ->  jen trocha produktu -> dobře se koriguje, kolik si toho na obličej dáte

CC krém se skvěle vstřebal, nejsou znát přechody

Při nanášení CC krém postupně tmavne a přizpůsobí se tónu pleti díky technologii toneADAPT. Ta využívá pigmentové částečky, které pomohou dosáhnout shody mezi krémem a pletí a dodat tak pleti zdravě vypadající vzhled.


CC krém by měl:
- plnit funkci krému
- plnit funkci make-upu
- optimální hydratovat
- vyživovat a vyhlazovat pleť
- dokonale se přizpůsobit tónu pleti
- intenzivně maskovat nedokonalosti, zarudnutí a zvětšené póry
- sjednocovat tón pleti
- dodávat zdravou zářivost

Produkt je podle výrobce vhodný pro všechny typy pleti jakéhokoliv věku a obsahuje výtažek z modré řasy a vitamín E. Ze všech účinků, které produkt má splňovat, se mi neosvědčilo, že by krém maskoval zvětšené póry. Se zbytkem však naprosto souhlasím.


Už jsem vyzkoušela několik BB a CC krémů a měla jsem vždy problém s odstínem. Všechno na mě bylo moc oranžové, i když jsem si vybrala tu nejsvětlejší variantu. O to víc jsem si zamilovala tento CC krém od Lirene. Celkem jednoduše se rozmazává do ztracena, nedělá mi oranžové ani žluté fleky. Na pleti vypadá přirozeně, sjednotí tón pleti a hydratuje. Krytí je takové lehké až střední. Nějaký zákeřný pupínek to moc nezakryje, ale obecně s červenými flíčky a kruhy pod očima si to poradí.

před zapudrováním - pleť je prozářená a sjednocená, ale působí mastně

po zapudrování - CC krém neztratil efekt prozáření obličeje

Zprvu jsem se radovala, že se obejdu bez krému a make-upu a aplikuji si na obličej jen tento CC krém. Pak mi došlo, že to nemá žádné SPF. A bez sluneční ochrany v létě není úplně moudré vycházet z domu. Tohle vidím jako významné, avšak jediné, negativum produktu.


Celkově CC krém Zázračný make-up hodnotím kladně. Je to vůbec první CC krém, který mi vyhovuje, proto ho mohu s klidným svědomím doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky