čtvrtek 27. dubna 2017

Recenze: Přirozená tvářenka Injeanious od Trend It Up

Pár týdnů testování už uběhlo, tak myslím, že konečně můžu vypustit do světa recenzi tvářenky Trend It Up Injeanious.



Tvářenka mě zaujala na první pohled. Má krásný "sekaný ombre reliéf" (nevím, jak lépe bych to nazvala... možná ještě jako "růžovou duhu") a pevný obal na to, že se jedná o levnější značku kosmetiky.


Vybrala jsem si odstín 020, ale ještě existuje světlejší verze. V drogerii jsem swatchovala obě a ta světlejší mi nepřišla pigmentovaná, zato 020 mě uchvátila.

Slibovala jsem si od ní:

  • šťavnatý, svěže a zdravě vypadající finish,
  • rychlé a jednoduché nanášení
  • a alespoň průměrnou výdrž (rozuměj na normální školní či pracovní den - tj. od rána do odpoledne). 
Všechna má očekávání mi splnila a přitom stála příjemných cca 139 Kč v drogerii dm.


Bála jsem se, že si používáním rozdělení barev v tvářence zničím, ale jednotlivé barvy stále perfektně drží na svých místech. Lehce práší. Není to však žádná tragédie.

Doporučila bych ji na běžné denní líčení jak začátečnicím, tak i ženám/slečnám, které se ráno nechtějí zdržovat opatrným nanášením, aby nedopadly jako Marfušky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky