úterý 23. května 2017

MEGA sleva na kurz líčení pro vás!!

Před týdnem jsem byla na kurzu líčení jedné sympatické kosmetické poradkyně a vizážistky Lucie Krymlové, mohli jste si už o tom přečíst ZDE. Protože jsem z kurzu odešla úplně unešená a kosmetika Mary Kay patří mezi mé favority, dohodly jsme se s Lucií, že navážeme dlouhodobou spolupráci. A teď se podržte...můžete získat slevu 50 % na kurz líčení!




Co pro to musíte udělat?
Prakticky skoro nic. Stačí, když při objednávání kurzu Lucii sdělíte moje blogerské jméno Bella Moon a sleva je vaše!

Chcete zjistit vhodné produkty pro Vaši pleť? Chcete nezávazně vyzkoušet produkty Mary Kay? Nevíte si s líčením rady či toužíte zkusit něco nového? Nebo si jen chcete udělat chvíli pro sebe?

Důvodů, proč se na kurz přihlásit, je spousta, ale nenapadá mě žádný, proč nejít. Místo 650 Kč zaplatíte jen 325 Kč za příjemný zážitek a vědomosti. - Jen nezapomeňte uvést jméno Bella Moon. :-)

Důležité je i zmínit, že během kurzů se nejedná o prezentaci značky Mary Kay. Když budete chtít, můžete si přinést svoji kosmetiku, co máte doma a se kterou se chcete naučit správně pracovat. Cílem není Vám vnutit jinou značku, ale naučit vás s tím, co máte, poradit Vám vhodné barvy a seznámit Vás s novými trendy v líčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky