čtvrtek 15. února 2018

Nové radůstky #4 | Lednové nákupy

Ahoj všichni,

nevím, jak vy, ale když se řekne leden, tak si představím povánoční, respektive novoroční výprodeje. Proto jsem několika věcem nemohla odolat a ty vám dnes ukážu. Na mojí obranu - všechno využiji.


Venku je stále chladno a ještě dlouho bude, takže jsem si rozšířila sbírku svetrů. V mém šatníku nenajdete moc nudných černých a šedých věcí. Můj téměř každodenní zimní outfit čítá černé legíny nebo džíny, tílko a podle nálady zvolená barva svetru.

První svetr je horčicové barvy z F&F, před Vánoci jsem na něj koukala a zakázala jsem si utrácet za sebe. Dobře jsem udělala. Původně stál 600 Kč a já ho koupila za 300 Kč. :) Ačkoliv mám normálně velikost 38, kvůli velkému výstřihu jsem si musela vzít velikost 34, takže rukávy mám spíše tříčtvrteční. Upřímně, líbí se mi to tak víc, docela jsem si takové rukávy oblíbila. Tyhle jsou lehce do zvonu, což je právě trendy, a jsou vypletené, takže v něm "prokukují" ruce. Myslím, že tento svetr využiji i na jaře ke kraťasům, protože i přes maličkou konfekční velikost je volný.


Nákup druhého svetru nebyl takový "kauf" jako toho z F&F. Byl zlevněný jen o stovku, tj. za 449 Kč v Tally Weijl. I když na to nevypadá, je to materiál jako teplé postelové ponožky nebo nějaký heboučký plyšák. Vypadám v něm jako gigantický tlustý plyšák, ale za tu jemnost mu to odpouštím. :D


Další kousek oblečení, který mi přibyl ve skříni, je sportovní podprsenka z New Yorkeru. Ještě jsem se svojí línou kůží nezkoušela, jestli je to dobrá opora, ale zaujaly mě na ní hlavně ty detaily na zádech a v dekoltu. Jen proto jsem si jí vlastně koupila. Je pohodlná, sedí mi krásně a vypadá opravdu dobře. Já se většinou ve sportovní podprsence sama sobě nelíbím.


Snažím se přimět nosit rukavice, ale s mým věčným smrkáním a mobilem v ruce to není úplně jednoduché. Zkouším to teď tedy s bezprstovými rukavicemi a uvidí se. Jsou také z F&F, myslím, že stály kolem 130 Kč, a jsou v neutrální béžové barvě, takže se hodí skoro ke všemu.

detail rukavice
V lednu jsem byla s mamkou v Ikee pro pár věcí a ona byla tak hodná, že mi koupila tyto dvě nové svíčky v plechové krabičce. Voní naprosto nádherně, snad budou vonět i po zapálení. Měly by hořet 17 hodin a jedna stála 69 Kč.


Sestra měla v lednu imatrikulační ples a to vyžadovalo nákup psaníčka. Zvolila jsem nadčasový kousek, který mi snad vydrží navždy. Ani na sobě nemá žádný kov, který by se mohl oprýskat nebo mě omezovat v kombinování. Tři stovky v CCC jsem do tak málo používané věci (aspoň v mém případě) byla ochotná investovat.

Ta malá stříbrná věc je mini peněženka z F&F za 99 Kč. Líbí se mi na ní, že má nejen kapsu na zip na mince a složené papírovky, ale i pár přihrádek na karty. Tahám jí skoro pořád, protože je mnohem lehčí a praktičtější než klasická peněženka.


V Tally Weijl jsem v lednu utrácela nejvíc, protože výše zmíněnými věcmi to nekončí. Neodolala jsem setu chokeru a “pozlaceného” náhrdelníku za 119 Kč. Už mi bohužel začíná trochu černat, ale zatím je to ještě nositelné. Neměla jsem předtím nic, co by se mi hodilo ke kabelkám se “zlatými” detaily.


Parfém Avon My Everything z řady vůní Today Tomorrow Always je můj denní chleba do práce. Je úplně jiný, než jsem dosud používala, proto jsem jím asi tak fascinovaná. Cítím z toho grep, i když prý ve složení není. :D Vůně vydrží na těle celý den, jen k večeru by se hodilo přidat na intenzitě. Stála myslím 349 Kč.


Když jsem z obchodu přišla s chlupatým obalem na telefon, mnozí v mém okolí si ťukali na čelo. :D Já si nemůžu pomoct, ale mně se to prostě líbí. V zimě to venku vůbec nestudí na ruce, naopak hřeje. :) Mimochodem zase je to zase věc z Takly Weijl za cca 300 Kč.


Aby toho z Tally Weijl nebylo málo, mám tu ještě kabelku (snad už poslední věc dneska :D). Je také jako obal na telefon v světle růžové barvě. Vevnitř má prostornou kapsu na zip a v ní menší na zip a dvě malé bez zapínání. Je celkem nafukovací a dá se k ní připnout popruh přes rameno, ale A4 formát nepojme. Vychytala jsem jí v akci za 379 Kč, což je za takovouhle kabelku hodně slušná cena.


Z dekorativky jsem toho, jak tak koukám, moc nekoupila. Na testování jsem si vzala novou a všemi oblíbenou řasenku Maybelline Big Shot (koupeno za cca 150 Kč). Zatím to vypadá na oblíbence. :) V časopise Joy byla tekutá rtěnka Catrice Velvet Matt. Zatím jí zkoušela jen sestra a prý je to něco příšerného, tak uvidím.

Catrice - 040 Plumping Bird. Too Faced - Melted Strawberry
Na stránkách Sephory jsem se nechala zlákat slevou na rtěnku Too Faced Melted. Ve finále to moc velká sleva nebyla, protože jsem k tomu platila dopravu —>> 380 Kč (s dopravou 459 Kč). No nic, jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala jí vyzkoušet. Má naprosto nádherný design a aplikátor jak ta moje rtěnka od Make Up For Ever.


Na fotce níže mám nové i dekorace, ale o těch to dneska není (navštivte kdyžtak Pepco). Při pohledu na ní je mi smutno, protože to byl poslední nákup v modřanském Rossmannu, než nám ho tady zrušili. :( Obě jsou to drobné položky - Fa 40 Kč a Bione 70-80 Kč. Kondicionér Bione už jsem dřív měla ve variantě s medem a byla jsem s ním moc spokojená.


Využili jste lednové/povánoční výprodeje? Co pěkného jste si pořídili? Když tak na to koukám, tak bych řekla, že jsem se ještě celkem krotila. :)

Mějte se famfárově!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky