pátek 15. září 2017

3 na 3 | Zaměřeno na vlasy

Ahoj všichni,

rozhodla jsem se zavést novou rubriku 3 na 3. Spočívá to v tom, že vždycky vyberu 3 produkty dané kategorie, které mi vyhovují a mohu je doporučit, a 3, které mě zklamaly. Dnes jsem se zaměřila na péči o vlasy.




Začnu raději tím pozitivním. Na následující fotografii můžete vidět produkty, které mi vyhovují. Pojďme si o nich něco říct...


Mým dlouhodobým pomocníkem se stala kúra Syoss Restore pro intenzivní regeneraci silně poškozených vlasů. Můžete ji aplikovat třemi způsoby: 1) Vmasírovat do vlasů před umytím. 2) Vmasírovat do vlasů po umytí a opláchnout. (to praktikuji já) 3) Nechat působit přes noc a opláchnout až ráno. Kúra vlasy hezky zjemní, dobře se pak rozčesávají a zacelí konečky. Takovéto produkty aplikuji převážně jen na konečky, maximálně do délek vlasů, aby se mi zbytečně víc nemastily a neztrácely na objemu.

Druhým produktem od Syoss je šampon z řady Keratin pro suché vlasy bez života. Na něm velice oceňuji, že moje vlasy vůbec nezatěžuje, odmastí je a zároveň jim dodá hebkost a lesk. Za cca 100 Kč je super!

Suchý šampon AMICA se sice hůře nanáší, zato vydrží neuvěřitelně dlouho. Batiste mám naproti tomu vždycky hned pryč. Co se týče bílých či šedých skvrn na vlasech, tak je to hodně srovnatelné. Stačí na to jen trocha praxe.

A teď ta zklamání, které vám nedoporučuji... Následující produkty mají jedno společné - MASTÍ MI VLASY! A to já neodpouštím.


Z šamponu na dlouhé vlasy Balea jsem byla po prvním použití nadšená. Vlasy jsem měla krásně lesklé, hebké a vyživené. Po druhém, a spousty dalších, použití jsem je ale měla strašně mastné a to není to, co od šamponu požadujete. Radši se obejdu bez lesku, ale zároveň i bez mastnoty, než tohle. Snažím se ho dopoužívat tak, že nejdříve použiji tento, a pak svůj oblíbený šampon. Je to trochu lepší, přesto to není ono.

Stejný případ je i šampon Head & Shoulders. U toho mi pěkný efekt vydržel celou jednu lahvičku a až potom mi začal šíleně mastit vlasy. Sem tam ho použiji stejným způsobem jako ten Balea, abych se ho už konečně zbavila.

A jako poslední přešlap tu mám Syoss Wonder Treatment, zdokonalenou vlasovou péči s technologií Cellular Hair Restore pro silně poškozené vlasy. Fotka napovídá, že je to takový olejový sprej. Chtěla jsem ho jako výživu před foukáním na konečky vlasů, ale asi mi prostě není souzeno používat vlasovou kosmetiku bez oplachování.

Snad se vám nová rubrika líbí a těšíte se na další kategorii produktů, kterou pro vás chystám. Komentáře jsou samozřejmě vítány. :-)

Mějte se famfárově!

Vaše Bella

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Jsem zvědavá na vaše názory.

Populární příspěvky